گروه : اجتماعی /

شناسه: 5106

10 فروردین 1403 16:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس: شورای معتمد پلیس در محلات شهرستان گنبدکاووس تشکیل می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به معضلات اجتماعی در جامعه و برای پاکسازی آنان, شورای معتمد پلیس با مشارکت مردم و معتمدان محل تشکیل می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم , سرهنگ محمود علی فر در دیدار مردمی به مناسبت هفته ناجا با محله اروندرود در مسجد المهدی اظهار داشت: در این شورا, معتمدان محلات با همکاری مسئول کلانتری منطقه, مسائل, مشکلات و آسیب‌های اجتماعی منطقه خود را شناسایی و به نیروی انتظامی منتقل می‌کنند تا نیروی انتظامی برای پاکسازی آن اقدام کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سرقت‌های خرد در منطقه تصریح کرد: در گام نخست هر فرد باید حافظ مال, جان و ناموس خود باشد و عوامل بازدارنده در جهت کاهش سرقت‌ها را نصب و اجرا کند.

سرهنگ علی‌فر افزود: فردی که دوچرخه یا موتورسیکلت خود را در مجتمع و جلوی بانکه‌ا و اماکن پر تردد رها می‌کند, مطمئنا مورد سرقت قرار می‌گیرد و باید اشیاء قیمتی, پول و وسایل نقلیه را در مکان‌های مطمئن و دارای نکات ایمنی لازم نگهداری کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: بیشتر سرقت ها در محلات مثل محلات شما, براثر بی توجهی و بی دقتی و عدم عوامل بازدارنده بوده است که باید مردم شریف در این مورد توجه و دقت لازم را داشته باشند.

سرهنگ علی‌فر با اشاره افزایش جرایم سایبری تاکید کرد: متاسفانه در گنبدکاووس به مانند شهرهای دیگر, جرائم سایبری افزایش یافته و در چند روز گذشته 3 مورد برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اتفاق افتاد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: به هیچ عنوان از سایت‌های نامعتبر خرید اینترنتی انجام ندهید, مگر اینکه از سایت مورد نظر اطمینان کامل انجام دهید. به مناسبت هفته ناجا, خودروهایی که به علت خلافی در پارکینیگ قرار دارند, می‌تواند در حال حاضر یک سوم خلافی خود را پرداخت و خودرو خود را آزاد کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو