گروه : اجتماعی /

شناسه: 5839

29 فروردین 1403 00:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۱ پروژه گنبدکاووس در دهه فجر

فرماندار گنبدکاووس گفت: در ایام دهه فجر سال جاری ۲۲۱ پروژه عمرانی, اقتصادی با اعتبار ۸۲ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل تسنیم, عبدالقدیر کریمی, عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در گنبدکاووس اظهار داشت: از تعداد 221 پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی, 127 پروژه در حوزه عمرانی با اعتبار 54 میلیارد و 462 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: 30 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و 64 پروژه اقتصادی با اعتبار 12 میلیارد تومان نیز قابل افتتاح خواهد بود.

کریمی تصریح کرد: یکی از محورهای مهم ما در پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی, اشتغالزایی است که در مجموع پروژه‌های ایام دهه فجر, 157 اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: از مجموع 221 پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در ایام دهه فجر, 157 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 70 میلیارد تومان و 64 پروژه اقتصادی با اعتبار 12 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های گسترده سپاه و بسیج در ایام دهه فجر, مجموع برنامه‌های شهرستان گنبدکاووس از 400 برنامه به 700 برنامه افزایش یافت.

حجت الاسلام علی فتحی افزود: از تعداد 700 برنامه قابل اجرا در این ایام, 130 برنامه در طول 10 روز اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه برنامه‌های دهه فجر از 12 تا 14 بهمن با ملاحظات این ایام برگزار می‌شود و از روز 15 جشن‌های این ایام آغاز خواهد شد.

270 برنامه در ایام دهه فجر توسط سپاه گنبدکاووس اجرا می‌شود

سرپرست سپاه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: سپاه شهرستان گنبدکاووس در راستای ایام دهه فجر, 270 برنامه را در سطح شهرستان برنامه‌ریزی کرده است.

سرهنگ سید علی حسینی اظهار داشت: از تعداد 270 برنامه قابل اجرا در سطح شهرستان, 92 برنامه به صورت شاخص گنجانیده شده که در روستاها و شهر گنبدکاووس اجرا خواهد شد.

سرپرست سپاه شهرستان گنبدکاووس افزود: از برنامه‌های شاخص این ایام, می‌توان به رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس فجر انقلاب, اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق جنوب کشور, جشنواره‌های بومی و محلی در دهستان های شهرستان گنبدکاووس, یادواره‌های شهدا, نشست‌های بصیرتی, نمایشگاه‌های فرهنگی و غیره اشاره کرد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: با توجه به اغتشاشات دی ماه و اقدام سخیف آتش زدن پرچم, پیشنهاد می‌شود در این ایام همه مغازه‌ها و اصناف, پرچم جمهوری اسلامی را سر درب خود نصب کنند.

سرپرست سپاه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: با توجه به دشمنی اخیر دشمنان, و ناکام ماندن نقشه هایشان, اکنون درصدند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به حاشیه ببرند, بنابراین حضور ما در مراسمات دهه فجر, در افزایش کمیت و کیفیت آن تاثیر خواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: ایام فاطمیه و تقارن آن با ایام دهه فجر, فرصتی است تا بتوانیم پیام فرهنگی دهه فجر را اشاعه دهیم.

فرهاد شیبک افزود: با توجه به ایام فاطمیه رژه موتوری با چراغ خاموش و با در دست داشتن پوچم جمهوری اسلامی برگزار می‌شود, همچنین با توجه به اینکه 12 بهمن روز پنجشنبه است و مدارس در این روز تعطیل هستند، زنگ انقلاب در روز شنبه برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: سعی داریم افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر را در روزهای آغازین بین 14 و 15 بهمن ماه برگزار کنیم, همچنین راهپیمایی خانواده‌های کارکنان دولت در سراسر استان در 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو