گروه : اجتماعی /

شناسه: 7447

10 فروردین 1403 02:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برای اولین بار در گنبد برگزار شد؛ جشنواره مساجد برتر و الگو در شهرستان

اولین جشنواره شهرستانی مساجد برتر و الگو  از سوی دبیرخانه مساجد و ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس ،ذبرای اولین بار در شهرستان گنبد برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، در این جشنواره از سه مسجد برتر و الگو در شهرستان گنبد تجلیل شد.

حجت الاسلام فتحی مسئول سازمان تبلیعات گنبدکاووس در این مراسم  با عنوان این مطلب که مساجد نقش اول رو در جامعه دینی دارد اذعان کرد: نگهداشتن روحانی در محل و مسجد باعث تقویت مساجد و انس بیشتر آحاد جامعه  با یکدیگر می شود.

وی ارتباط مردم با روحانیت را موثر در دینداری مردم دانست و گفت: توجه به مساجد بعد از انقلاب اسلامی بیشتر شده است و تعداد 25 هزار مسجد در زمان طاغوت به 75 هزار مسجد رسیده است.

qaboosnameh 4

فتحی میانگین سنی 40 برای کسانی که به مساج مراجعه می کنند را یک آسیب عنوان کرد و گفت: مسجد نه تنها به عنوان مکانی برای نماز بلکه به عنوان یک کانون آموزش باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و جوانان به به مساجد جذب شوند همانطور که در دفاع مقدس محل آموزش بسیجیان بود.

رئیس سازمان تبایغات گنبد با تاکید بر اینکه امروز وظیفه همه ماست دینداری خودمان را در رونقق مساجد هزینه کنیم در برای تقویتاحترام به روحانیت و مساجد ومردم وقت بگذاریم.

وی با اشاره به نقش هیئت امنا و خدام مساجد در جذب آحاد مردم و جوانان، خاطرنشان کرد باید در مساجد ما با رعایت بهداشت و نظافت برای جوانان جذابیت ایجاد کرد چرا که یکی از راه های مقابله با دشمن حضور مردم ویژه جوانان و نوجوانان درمساجد و روحانیت محور در مساجد است.

در پایان این مراسم از مساجد المهدی، امیرالمومنین شهرک بهارستان و مسج جامع روستای قوینلی گنبدکاووس به عنوان مساجد برتر و الگو تجلیل شد.

qaboosnameh 5

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو