گروه : اجتماعی /

شناسه: 8661

01 اردیبهشت 1403 09:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به همت بنیاد مستضفان و سپاه نینوا؛ دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گلستان برگزار شد / توزیع 300 بسته معیشتی در گنبد (2)

دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه مواسات و همدلی باهدف کاهش بخشی از اثرات مخرب ویروس کرونا،امروز سه شنبه به همت بنیاد مستضعفان گلستان و سپاه نینوا با توزیع 4500 بسته معیشتی در بین نیازمندان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه؛ رئیس بنیاد مستضعفان گلستان در حاشیه توزیع این بسته ها حمایتی در گنبدکاووس گفت:در راستای فرمایشات مقام رهبری مبنی بررزمایش مواسات و کمک مومنانه، همه نهاد ها و دستگاه هابه میدان آمدند،و مجموعه بنیاد مستضعفان نیز با همکاری سپاه نینوا استان در نظر دارد 10000بسته معیشتی را در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان توزیع کند که امروز در دومین مرحله 4500 بسته توزیع می شود.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد؛ از مجموع 10 هزار بسته معیشتی 5500 بسته توسط سپاه نینوا و 4500 بسته توسط بنیاد مستضعفان استان تهیه و به صورت همزمان توسط نیرو های جهادی و بسیحی با مدیریت سپاه نینوا در سطح استان بین اقشار اسیب پذیر و کسانی که با موضوع کرونا متضررشدند توزیع خواهد شد .

آقایی ابراز امیدواری کرد: این روند تا پایان ماه مبارک رمضان و پایان ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه داشته باشد.وی در باره محتویات این بسته ها تشریح کرد:این بسته ها شامل برج، حبوبات ،روغن ،خرما و....در این مرحله و در مراحل بعد گوشت سفید و قرمز هم برای بسته ها تهیه می شوند.

1588662163573

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز گفت : در راستای کمک به کسانی که از ویروس منحوس کرونا آسیب دیده اند ،سپاه شهرستان گنبدکاووس با همکاری خیرین وبسیج توانسته است تا این ساعت 6500 بسته در بین افراد نیازمند توزیع کند وامید است این حرکت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند.

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور افزود: امروز نیز همزمان با توزیع 300 بسته حمایتی بنیاد مستضعفان 500 بسته نیز توسط پایگاههای بسیج شهرستان در حال توزیع است.

خبرنگار: راحله شاددل

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو