گروه : اقتصادی /

شناسه: 5834

10 فروردین 1403 14:01

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نمایشگاه تخصصی تاسیسات ساختمان در گنبدکاووس برگزار می‌شود

رئیس اداره صنعت, معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی تاسیسات ساختمان در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ؛ رئیس اداره صنعت, معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی تاسیسات ساختمان در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.خلیل رجبلی درباره برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار داشت: نخستین نمایشگاه تخصصی تاسیسات ساختمان در زمینه گرمایشی و سرمایشی, فردا با حضور مدیر کل صنعت, معدن و تجارت گلستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف عرضه کالاهای گرمایشی و سرمایشی با کیفیت بالا و معرفی آن به مردم برپا خواهد شد و صنعت‌گران و فروشگاه‌های عرضه این کالاها بتوانند رقبا خود را در بازار شناخته و به روزترین اطلاعات را با هم تبادل کنند.

رئیس اداره صنعت, معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: این نمایشگاه از 3 تا 6 بهمن ماه, در خیابان دستجردی, پشت ساختمان اداره گاز از ساعت 14 تا 22 شب برای همه علاقمندان برپا است.

رجبلی تصریح کرد: برخلاف نمایشگاه‌های گذشته که کالاها عرضه و به فروش می‌رفت در این نمایشگاه, فروش کالا وجود ندارد و تنها توانمندی‌ها و کالاهای شرکت‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس اداره صنعت, معدن و تجارت و رستان گنبدکاووس تاکید کرد: تاکنون حدود 35 شرکت مختلف در حوزه عرضه کالاهای گرمایشی و سرمایشی, برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

رجبلی یادآور شد: تا پایان سال نمایشگاه جهیزیه و لوازم خانگی و همچنین نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در شهرستان گنبدکاووس برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو