گروه : سیاسی /

شناسه: 2266

29 فروردین 1403 00:15

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس در دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس: 9 دی حاصل تبعیت هوشمندانه/ هنوز برخی متوجه نیستند ، فتنه رخ داده است

امام جمعه گنبدکاووس گفت:  ما برای این هرسال حماسه 9 دی را برگزار می کنیم چون هنوز برخی متوجه نشده اند که فتنه ای اتفاق افتاده است و برخی ابزار دست دشمن قرار گرفته اند.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی  با بیان این مطلب در دانشگاه فرهنگیان این شهرستان،افزود: جامعه ای که انقلاب کرده و قرار است انقلابی عمل کند، سرعت تحول در آن زیاد است، باید با مقابله با دشمن، سرعت حرکت بیشتر و در نظر گرفتن اهداف بلند حرکت منسجمانه کند.
انسجام ضرورت یک جامعه است
حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به اینکه انسجام ضرورت یک جامعه است، افزود: انسجام حاصل ویژگی ذاتی مردم است و این ویژگی می تواند قدرت آفرین  باشد، این انسجام با هوشمندانه تبعیت کردن بصیرانه  و حضور به موقع در صحنه های مورد نیاز شکل می گیرد، این تبعیت انسجام می آفریند.

qaboos1 2
اقتدار کشوربه تبعیت مردم از رهبر است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: جامعه انقلابی رهبری پیامبرگونه دارد که خط مماس حاصل از این مسئله با تبعیت هوشمندانه، تولید قدرت ارادی می کند و انسجام بوجود می آورد، در  فتنه 88 برخی در گوشه و کنار نتوانستند این انسجام را ببینند و فریب دشمن را خوردند.
ترجمه 9 دی برای همه است/حاصل هوشمندی مردم است
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه حماسه 9 دی حاصل هوشمندی جمعی است، گفت: ترجمه 9 دی علیه جناحی نیست، کار یک ملت بوده است و کار ملی اتفاق افتاده، همه افرادی که دلسوز نظام بودند شرکت کردند، 9دی حاصل انسجام مردم بوده است، تسویه حساب جناحی از 9 دی صحیح نیست، کار ملی اتفاق افتاده است و همه باید شرکت کنند.

qaboos1 2


وی در پایان با اشاره به اینکه اگر ملت ما شجاع هستند یا حضور در صحنه ها دارند، این به خاطر این است که امام ما را اینگونه تربیت کرده، افزود: ما هرجای دنیا برویم محوریت پیدا می کنیم، در طول تاریخ، ایران حرف اول را زده است،ما تاثیر گذار هستیم و این تاثیر و تغییردنیا هم با تغییر خود آغاز می شود.
امام جمعه گنبدکاووس گفت: آینده از آن من و شماست، فرزندان عملی و معنوی این کشور باشید و ان کسی که معلم خود باشد نمره اش بالاتر است.

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2


انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو