گروه : سیاسی /

شناسه: 6039

09 فروردین 1403 22:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در دیدار با ائمه جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس مطرح شد؛ دهه فجر دهۀ نظام است/ خدمت به نظام لبیک به امام و رهبری است

در سی و نهمین سالگرد دهه پیروزی انقلاب اسلامی ، امروز 12 بهمن ماه مسئولین شهرستان گنبد ضمن تجدید با آرمان های انقلاب و حضور در گلزار شهدا با ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان دیدار کردند. که در این دیدار ائمه جمعه خدمت به نظام را لبیک به امام و رهبری عنوان کردند.

به گزارش قابوس نامه، امام جمعه گنبدکاووس در این دیدار گفت: انقلاب ما از یک لایۀ باطنی سرمنشا دارد و یک امری ظاهری نیست و خداوند اراده کرده است که تحولی ایجاد شود که این تحول با انقلاب محقق شد.

qaboosnameh 4

حجت الاسلام محمود ترابی تصریح کرد: ارادۀ خداوند حامی این انقلاب است و این امر موجب تولیط نشاط می کند و ما را در مقابل دشمنان نترس ، محکم و استوار کرده است.

وی افزود: ما دهه فجر را دهۀ همه نظام می بینیم و تنها مختص به یکی از بخش های کشور مثل ارتش، سپاه و یا  دولت نیست و باید در تمام بخش ها و محلات و روستاها مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ترابی در ادامه سخنانش بر نصب پرچم در سردرب منازل و واحدهای تجاری تاکید کرد و گفت: با انجام چنین کارها و حضور پرشور در مراسم های این ایام باید انقلابی گری خود را ثابت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نباید تعهد ما نسبت به محرومین، مستضعفین آسیب پذیرها و مناطق مرزی کم شود، این انقلاب متعلق به این طیف است و اگر فراموش شوند تحول اساسی با مشکل روبرو می شود.

در ادامه این نشست امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز  انقلاب اسلامی را نعمت بزرگی الهی دانست که توسط امام راحل و پشتوانۀ مردمی به منصه ظهور گذاشته شد و بر لزوم خفظ آن تاکید کرد.

به گزارش قابوس نامه، عبدالباسط نوریزاد افزود حفاظت از این نعمت وظیفه دینی و شرعی همه ما به ویژه مسئولین و خدمتگزاران نظام است  و باید مبارزه با استکبار را که از آرمان های امام راحل و این انقلاب است به نسل های آینده انتقال دهیم.

qaboosnameh 2

وی گفت: هرکس باید در حد اختیارات و توان خود در این رابطه ورود پیدا کند و ائمه جمعه نیز در کنار دیگر مسئولین خواهند بود تا از این فرصتی که خداوند برای ما ایجاد کرده است برای عزت دنیا و زندگی اخروی استفاده شود.

qaboosnameh 5

نوریزاد یادآور شد: نیت خالص و عمل صالح را دو شاخصه و شرط اساسی در خدمت رسانی به مردم است که اگر رعایت شود قطعا دست خداوند بر سر ا خواهد بود و در همه جا یاور ما خواهد بود که باید از این فرصت برای جلب رضایت او استفاده کنیم.

qaboosnameh 7

  امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به تلاش دشمن در طول عمر انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب گفت: در این سالها دشمنان درصدد تفرقه افکنی میان مسلمانان بوده و هستند و این ما هستیم که باید با حفظ وحدت این توطئه ها را دفع کنیم.

وی همچنین اذعان کرد: منطقه ما و شهرستان گنبدکاووس الگوی وحدت برای کشور است و باید این اتحاد و وحدت و صمیمیت هر چه بیشتر تقویت شود.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو