گروه : سیاسی /

شناسه: 6040

10 فروردین 1403 02:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرپرست سپاه شهرستان گنبدکاووس؛ استقلال سیاسی ایران تبلور یکی ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است

سرپرست سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی به همراه داشته است اذعان کرد: یکی از این دستاوردها تبلور شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است که استقلال سیاسی را برای کشور ما به ارمغان آورده است.

به گزارش قابوس نامه، سرگرد سیدعلی حسینی در نشست روشنگری کارکنان شاغل و بازنشسته و خانواده سپاه که به مناسبت هفته حفاظت اطلاعات در سپاه‌پاسداران و ایام دهه‎فجر که در کانون بسیج شهرستان برگزار شد؛ افزود: استقلال سیاسی یعنی اینکه ما خودمان برای خود و در راستای منافع کشورمان بتوانیم تصمیم گیری کنیم.

qaboosnameh 2

وی با اشاره به قراردادهای ننگین دوره قاجار آنها را قصه ای پر غصه در تاریخ ایران دانست که در دوران پهلوی نیز با قانون کاپیتولاسیون و کودتای 28 مرداد تکرار شد و هر کدام به طریقی هویت نظام و کشور ایران را به باد داده است.

سرگرد حسینی امنیت و اقتدار را دیگر دستاورد انقلاب عنوان کرد که امروزه برای تمام جهان این مسئله هویدا و مشخص است و اضافه کرد: امروز مرزهای دفاعی ما به بیرون از مرزهای جغرافیایی کشور کشیده شده و در جبهه مقاومت به خوبی نقش آفرینی می کنیم.

وی پشتوانه مردمی را نیز دیگر دستاورد انقلاب برشمرد و گفت: این ویژگی در کنار رهبری انقلاب مسئله ای کاملا قابل مشاهده است ، چیزیکه در پیش از انقلاب نبود و امروز هر چه داریم از حضور و پشتوانه به موقع مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کلاله نیز در این نشست گفت: برای یک حرکت و انقلاب باید قیام انجام شود، این قیام برای تحقق، نیاز به برنامه ریزی و رهبر دارد.

qaboosnameh 4

حجت‌الاسلام مرتضی عمارلو ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برای خدا بود و هر قیامی اگر برای خدا نباشد و از رهبر تبعیت نشود به نتیجه نخواهد رسید.

وی با اشاره به این مطلب که امروز انقلاب مستضعفین بودن انقلاب اسلامی بر همگان شخص شده است افزود: متاسفانه برخی مدیران و مسئولان نمی خواهند این مسئله را قبول کنند و با عملکرد و برخی اظهار نظرهایی که دارند و ربط دادن معیشت مردم به غرب با دشمنان همراهی می کنند.

حجت الاسلام عمارلو به اجرای پنهانی سند 2030 در مدارس با عنوان سفیران سلامت نیز اشاره کرد و با ابراز گله مندی از مسئولین گفت: متاسفانه در بسیاری از برنامه های غربی ایران به عنوان پایلوت اجرا در نطظر گرفته شده و برخی  در داخل نیز با این نقشه دشمن همراهی می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کلاله ضمن هشدار نسبت به شکل گیری برخی فتنه ها خاطر نشان کرد عده ای با نفوذ در نهادها و بزرگ شدن  قصد دارند دشمن را در ایجاد فتنه یاری کنند و لازم است نسبت به این موضوع هوشیار باشیم و از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 5

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو