شناسه: 2037

31 فروردین 1403 12:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر آموزش و پرورش گنبد معارفه شد؛ معاون آموزش متوسطه گلستان:جابه جایی در آموزش وپرورش امری طبیعی است

معاون آموزش و پرورش گلستان گفت: ما در آموزش و پرورش نیازمند به اندیشه های نو و تلاش بیشترداریم و این به ضعف و قوت فرد یا اداره ای ربطی ندارد، جنس کار در تعلیم و تربیت اینگونه طلب می کند و جابه جایی امری طبیعی است.

به گزارش قابوس نامه، ابراهیم حاجیلری با بیان این مطلب در جلسه تکریم و معارفه مدیرجدید و سابق آموزش و پرورش گنبدکاووس، افزود:مبحث آموزش و پرورش گستردگی،دشواری و پیچیدگی دارد،این ماهیت آموزش و پرورش است که ایده های بهتر بیاید و تلنگری بزند و اهداف را جلو ببرند.

qaboosnameh 5
وی با تاکید براضافه شدن اقدامات گذشتگان به تلاشهای دوستان جدید، تصریح کرد: کار اینگونه نیست که کسی فکر کند به تنهایی بتواند در تعلیم و تربیت اهداف را اجرایی کند، اینجا حرکتها جمعی و مبتنی بر اقدامات قبلی انجام می گیرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه آموزش و پرورش گلستان توانسته است رتبه اول رشد را در کشور کسب کند، گفت: انرژی و تمرکز امروز آمورش و پرورش معطوف به برداشتن گام های بلند تر است.

qaboosnameh 3
حاجیلری با اشاره به اینکه به لحاظ آموزشی اداره گنبدکاووس رشد قابل قبولی داشته است، اظهار کرد: تلاش و هماهنگی مجموعه بین پرسنل، حرکت رو به جلو این اداره مشهود است وآموزش و پرورش گنبدکاووس همیشه شاخص ها را کسب کرده است.
وی در پایان با اشاره به رزومه مدیر جدید آموزش و پرورش گنبدکاووس، گفت:فرج اله رزاقی در مقیاس استانی کار کرده است و با همکاری و اعتماد پرسنل اداره می تواند به اهداف کلی آموزش وپرورش حرکت دهد.
رئیس سابق آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز با بیان اینکه از ابتدای فعالیت کاری خود بیان کرده بودم که آمده ام کار انجام دهم، تصریح کرد: آنچه که انجام شد تلاش جمع دوستان بود که بدون هیچ نگاه قومیتی، حزب و گروهی داشته باشیم، هر تغییری ایجاد شود نگاه ما گروهی نبوده است و به هیچ وجه مسائل سیاسی را نگاه نکردم.

qaboosnameh 2
علیرضا حسین زاده با اشاره به اینکه چند کار نیمه تمام را انتظار دارم رئیس جدید اداره انجام دهد،گفت: وضعیت ساختمان استیجاری اداره آموزش و پرورش و پیگیری ساخت و ساز ساختمان، درمانگاه فرهنگیان که کارهای آنها تقریبا تمام شده  و پیگیری نمایشگاه و موزه از تاریخچه آموزش و پرورش گنبدکاووس است.
رئیس جدید اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز به استفاده از حداکثر فرصتها اشاره کرد و افزود: این جایکاه امانتی است که امروز به ما داده شده است و باید این امانت را به درستی به افراد بعدی تحویل دهیم، امیدوارم همه با همفکری همدیگر بتوانیم از ظرفیت همه عزیزان استفاده کنیم.

qaboosnameh 7
لازم به ذکر است فرج الله رزاقی پیش از این سمت معاونت آموزش ابتدایی اداره کل را در گلستان را بر دوش داشته است و شنیده ها از گرایش اصلاح طلبانه وی خبر می دهد، امید می رود که وی با توجه به سابقه ای که در تعلیم و تربیت دارد، اجازه ندهد که جهت گیری های سیاسی و قومیتی در بدنه این ارگان که باید سراسر آرامش و به دور از تنش های سیاسی باشد وارد شود و صرفا همه برای پرورش نیروهایی برای فردای انقلاب اسلامی تلاش کنند.
گفتنی است پیش از حسین زاده نبی الله آخوندی، ایوب منصوری و رضا شاطری بر این منصب تکیه زده بودند.

qaboosnameh 10

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو