شناسه: 5866

06 اردیبهشت 1403 19:09

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اجرای ۷۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با اشاره به اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس، گفت: در دهه فجر امسال پرچم جمهوری اسلامی بر سر درب همه مدارس، ادارات و مغازه‌های سطح گنبدکاووس نصب می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، حجت الاسلام موسی فتحی ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهارداشت: انقلاب ما انقلاب دستگاه‌های اجرایی نبوده بلکه انقلابی مردمی و ویژه پابرهنگان بوده است.

وی افزود: بیشتر برنامه‌ها مردمی است علاوه براین باید در سطح دستگاه‌های اجرایی هم برنامه داشته باشیم چون آنها بازوان توانمند جمهوری اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی هم باید برنامه داشته باشند و هم اینکه باید از برنامه‌های مردمی حمایت و پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه نمود حضور مردم و مشارکت آنان در برنامه‌های دهه فجر در روز 22 بهمن قابل مشاهده است، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی در روز 22 بهمن شناسنامه انقلاب را امضا می‌کند و برای همین ویژگی است که انقلاب ما ماندگار شده است.

فتحی گفت: دهه فجر تجلی گاه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و از همه مهم تر تجلی گاه ولایت مداری ملت ایران است که توانست در مقابل استکبار جهانی بایستد، مقاومت و مبارزه کند تا انقلاب امروز به 40 سالگی خود برسد.

وی با اشاره به تدارک 700 برنامه در دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: این برنامه ها با موضوعات متنوع و برای طیف‌های مختلف برگزار خواهد شد که شامل جشن‌ها، جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و ادبی، نشست‌های بصیرتی، همایش‌ها و سخنرانی‌ها خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس بیان داشت: امسال دو کار جدید را هم در دستور کار قرار دادیم که برای نخستین بار در سطح شهرستان اجرا می شود. علاوه بر برنامه 10 شب در 10 مسجد که به صورت ویژه برگزار می‌شود، در همه مساجد سطح شهرستان هر شب وصیت‌نامه شهدا قرائت خواهد شد.

وی ادامه داد: هم چنین با توجه به آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر، در دهه فجر امسال بر سر درب همه مغازه‌ها، مدارس و ادارات این پرچم‌ها نصب می‌شود تا نشان دهیم که همیشه در مقابل استکبار خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو