شناسه: 6035

05 اردیبهشت 1403 16:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فیلم "پایان رویاها" در گنبد اکران می شود

مدیرکانون پرورش فکری گنبد2 گفت: فیلم پایان رویاها جدیدترین اثر محمدعلی طالبی کارگردان سیمای کودک 14 بهمن در گنبد اکران می شود.

به گزارش قابوس نامه، سمیه محمدی افزود: این فیلم روایتگر پسربچه ای است که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می کند. با آمدن اسبی به این خانه ، پسرک علاقه شدیدی به اسب پبدا می کند اما به واسطه اشتباهی که از او سر میزند دچار مشکلاتی می شود و به دلیل مخفی کردن مشکل از خانواده این مشکلات و دردسرهای او بیشتر می شود.

وی ادامه داد: این فیلم به مناسبت افتتاح کانون فیلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گنبدکاووس همزمان با دهه فجر برای اولین بار در شهرستان اکران می شود.

qaboosnameh29

محمدی اذعان کرد: دانش اموزان می توانند با هماهنگی قبلی ، صبح ها از این فیلم دیدن کنند و خانواده ها نیز بعدازظهر به تماشای این فیلم بنشینند.

گفتنی است «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی، پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌ امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌ و‌ چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌ های آسیاپاسفیک ۲۰۱۷ راه یافته است.

این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌ المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو