گروه : مذهبی /

شناسه: 5129

09 فروردین 1403 18:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس: آشنایی با زندگی حضرت زینب(س) ضرورت زندگی زنان امروز  است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس آشنایی با زندگی حضرت زینب(س) را ضرورت زندگی زنان امروز دانست و گفت: دختران و زنان امروزما باید با زندگی این شیر زن واقعه کربلا بیشتر آشنا شوند تا به عنوان الگو قراردادن ایشان باعث شود بسیاری از تجملات و چشم و هم چشمی هایی که گریبانگیر زنان ما در جامعه امروز است کنار زده شود.

به گزارش قابوس نامهٰ حجه الاسلام نصراالله جعفری در همایش رهروان زینی با عنوان این مطلب از حضرت زینب(س) به عنوان تکمیل کننده قیام امام حسین(ع) یاد کرد و افزود: صبرو استقامت حضرت زینب(س) باید سرلوحه زندگی زنان جامعه ماباشد تا بتوانند فرزندانی چون شهید حججی را تقدیم اسلام و راه امام حسین(ع) کنند.

وی تصریح کرد: صبرو صلابت حضرت زینب(س) قیام امام حسین(ع) را در تاریخ زنده کرد و این سراسر درس زندگی برای جامعه ماست.

زینب شاه حسینی استاد حوزه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس نیز درسخنانی با اشاره به نقش بی بدیل زن در سرنوشت مردان در طول تاریخ ٰ مدیریت و جایگاه زن در اسلام را بسیار مهم و اثرگذار عنوان کرد.

qaboosnameh 7

وی  همچنین با تاکید بر این مسئله که زنان جامعه به داشته های خود بی توجه هستند اذعان کرد: ما باید در مسیر زندگی خود شکر گذار داشته های خود باشیم و نباید تنها کمبودها و نداشته ها را در نظر بگیریم.

گفتنی است همایش رهروان زینبی همزمان با سراسر کشور، عصر روز گذشته با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج روستایی و شهری گنبدکاووس در آستان مقدس حضرت یحیی ابن زید(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو