گروه : ورزشی /

شناسه: 1768

31 فروردین 1403 07:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسابقات سوارکاری کورس پائیزه کشور در گنبدکاووس آغاز شد

مسابقات سوارکاری کورس پائیزه کشور از عصر امروز در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، نوربردی توسلی رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس عصر امروز در حاشیه آغاز مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس اظهار داشت: نخستین هفته مسابقات سوارکاری کورس پائیزه کشور امروز در گنبدکاووس پس از هفته ها تعویق، برگزار شد.

وی افزود: در هفته نخست این رقابت‌ها 80 راس اسب در 7 دور در مسافت یک‌هزار متری با هم رقابت کردند.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در دور نخست ابوطالب چاری‌زاده با آتا بیگ، بنیامین جرجانی با ویوا بوی و ریو منتو  به ترتیب در دورهای دوم و چهارم و نادر صالح پور در دور سوم با اسب زِدوان عنوان نخست را به دست آوردند.

توسلی همچنین گفت: عبدالرحیم آرمیده با گلاسکو، کمال دالیجه عطا با نیولی و پیمان قلرعطا هم با ریحانا به ترتیب در دورهای پنجم، ششم و هفتم زودتر به خط پایان رسیدند.

وی اظهار کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها، 630 میلیون ریال جایزه نقدی هم به چابکسواران ، مالکان و مربیان  جایزه نقدی اعطا شد.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس گفت: کورس پائیزه سوارکاری کشور از هفته آینده روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در شهرستان گنبدکاووس برگزارمی شود.

قرار بود این مسابقات در 3 هفته نخست در شهرستان آق‌قلا برگزار شود که به علت رفع مشکل واگذاری مجموعه سوارکاری به استان این بازی‌ها لغو و به این زمان در گنبدکاووس موکول شد.

در فصول مختلف  مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو