گروه : ورزشی /

شناسه: 6710

31 فروردین 1403 16:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره در گنبدکاووس برگزار شد

هفته نهم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با معرفی چابکسواران و اسب‌های برتر به‌کار خود پایان داد.

به گزارش قابوس نامه، به قل از تسنیم، حکیم ایگدری گفت: هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور با شرکت 41 چابک‌سوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته نهم کورس بهاره، 41 رأس اسب در 6 دور یک‌هزار و یک‌هزار و 600 متری با هم رقابت کردند.

ایگدری تأکید کرد: در پایان این هفته، در دور نخست آرمین آق آتابای با اسب میراث بصیر اول، در دور سوم کمال دالیجه عطا با اسب ریو سانگ، آق اویلی بشگرد با اسب شسلی‌وا در دور چهارم و بنیامین جرجانی در دورهای پنجم و ششم با اسب‌های ریو گالکسی و دومنیک عنوان‌های نخست را کسب کردند و دوردوم این هفته لغو شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان با بیان اینکه در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت کردند، گفت: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 650 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی تأکید کرد: هفته دهم کورس بهاره فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو