گروه : اجتماعی /

شناسه: 2258

31 فروردین 1403 16:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طی توافق شفاهی صورت گرفت : همکاری بسیج رسانه و معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان در خصوص آسیب های اجتماعی

طی توافق شفاهی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و بسیج رسانه استان گلستان ، این دو نهاد در آینده در خصوص آسیب های اجتماعی همکاری می کنند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ نشست اعضای شورای بسیج رسانه استان گلستان و معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان صبح امروز یکشنبه 12 دیماه در دفتر معاونت برگزار شد.

علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ضمن ارج نهادن به جایگاه بسیج ، از بسیج رسانه خواست تا در مسائل مهم استان و آسیب های اجتماعی با رویکرد مشاوره و جلوگیری از تبدیل شدن آسیب ها به بحران همکاری کنند .

عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان نیز در این جلسه با مهم خواندن جایگاه بسیج گفت : هر جا خطر باشد این بسیج است که می تواند به عنوان نققطه اتکا ملت و نظام عمل کند .

چراغعلی گفت : در آینده نزدیک در دفتر بسیج رسانه و یا دفتر خود بنده نشستهایی با اعضای بسیج رسانه در خصوص آسیب های اجتماعی و راهکار برخورد با آنها به گفت و گو خواهیم نشست .

مسئول بسیج رسانه استان گلستان نیز ضمن اعلام آمادگی در خصوص ارائه هر نوع کمک و پوشش رسانه ای در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی استان و بررسی معضلات اجتماعی توسط رسانه های استان اعلام امادگی کرد .

علی محمد جعفری در پایان با تاکید بر اینکه این نشستها بایستی تاکنون انجام می شد اذعان کرد : همه دولتها متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر دولتی موفق نشود می گویند نظام ناکارآمد است لذا دو طرف باید برای اعتلای نظام تلاش کنند .

جعفری افزود : بسیج رسانه فراجناحی است و شاخص آن نیز منویات مقام معظم رهبری است و در این چارچوب همه رسانه های داخل نظام را تحت پوشش خود دارد.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو