گروه : اجتماعی /

شناسه: 5151

01 اردیبهشت 1403 12:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

خواهر شهید شیبانی: تهدید یک خواهر بسیجی را جدی بگیرید/ دخترم را غسل شهادت می دهم/ فتنه گران نطفه های حرام اسرائیل و آمریکا هستند

خواهر شهید مدافع حرم «محمدرضا شیبانی» گفت: مادر سه فرزند هستم و آنان را از بچگی برای شهادت آماده می کنم، هنگام شهادت برادر عزیزم هم غم زده نبودم و ما رایت الا جمیلای بی بی زینب(س) را حس می کردم.

به گزارش قابوس نامه به نقل از پاسرو؛ فاطمه شیبانی خواهر شهید مدافع حرم گلستانی «محمدرضا شیبانی» در گفت و گو با این پایگاه خبری گفت: ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا در هر شرایطی باید آماده بوده و پرچمدار باشیم.

فرزندانم را برای شهادت آماده می کنم

وی افزود: ما از گذشته خانواده شهید هستیم و از شهادت ترس و واهمه ای نداریم، زیر پرچم بسیج و ولایت بزرگ شده ایم و این راه را تا آخر عمر ادامه می دهیم، من خودم مادر سه فرزند هستم که همه آن ها را از کودکی آماده شهادت می کنم، دختر خردسالم همیشه غسل شهادت می کند و به این راه مفتخریم.

خواهر شهید مدافع حرم اهل فاضل آباد تصریح کرد: هنگام تدفین محمدرضا جان اصلا ناراحت نبودیم، ما رایت الا جمیلای بی بی زینب(س) را کاملا حس می کردیم و گفتیم به به چه افتخاری نصیب ما و برادر عزیزمان شده است.

هنگام شهادت محمدرضا جان گریه و زاری نکردیم/ مجلس ختم نگرفتیم بلکه جشن گرفتیم

وی با اشاره به مقاومت رزمندگان اسلام در خارج از مرزهای کشورمان، تأکید کرد: اسلام حد و مرزی ندارد، به قول حضرت آقا ما پرچمدار حضرت زینب(س) هستیم و نمی گذاریم تعرضی از سوی دشمن به این پرچم صورت بگیرد، ما هنگام شهادت برادرمان جزع و فزع نکردیم، گریه و زاری نکردیم و واقعا به این راه افتخار کردیم و خواهیم کرد.

پسر 14 ساله خود را برای فتح مکه آماده می کنم/ تهدید یک خواهر بسیجی را جدی بگیرید

خواهر شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی خاطرنشان کرد: هر جایی حریم ولایت حاکم باشد امام عصر(عج) در آنجا حاضر است و به این ایمان داریم، ما رهرو ولایت هستیم، دفاع از این حریم فقط در سوریه نیست و هر جای جهان نیاز به حمایت از حریم ولایت باشد آنجا حاضر می شویم.

فتنه گران نطفه های حرام اسرائیل و آمریکا هستند

وی متذکر شد: ما از بچگی آماده شهادت هستیم، پسر 14 ساله خود را برای فتح مکه آماده می کنم، تهدید یک خواهر بسیجی را جدی بگیرید، ما از فتنه ها نمی ترسیم فتنه گران نطفه های حرام اسرائیل و آمریکا هستند ما ترسی از آنها نداریم داعش برای ما ترسی ندارد و آماده مبارزه هستیم.

این خواهر شهید با اشاره به برخی نامهربانی ها در حق شهدای مدافع حرم، افزود: عاق شهدا نشوید پا روی پرچم سرخ اسلام نگذارید، این شهدا حسینی هستند و همیشه زنده اند، ما واقعا غم زده نیستیم و ذکر لبان ما ائمه(ع) هستند، ما مجلس ختم نگرفتیم بلکه مجلس جشن گرفتیم این گلی بود که تقدیم حضرت زینب(س) کردیم و از این بابت خوشحالیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو