گروه : اجتماعی /

شناسه: 5751

01 اردیبهشت 1403 02:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان خبر داد تحقق کمک 50 میلیارد تومانی خیران گلستان در حوزه نوسازی و ساخت مدارس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از تحقق کمک 50 میلیارد تومانی خیران گلستان در حوزه نوسازی و ساخت مدارس خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، عماد مخدومی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: 15 جشنواره خیران مدرسه‌ساز را از سال 1378 تا امروز برگزار شده است.

وی ادامه داد: حدود 70 میلیارد تومان تعهد خیران را در حوزه مدرسه‌سازی داشتیم که تا پایان جشنواره نوزدهم حدود 50 میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان خاطرنشان کرد: از یک هزار و 260 پروژه‌ای که در استان در حوزه آموزشو پرورش توسط اداره‌کل نوسازی مدارس انجام شده حدود 496 پروژه را با مشارکت خیران انجام داده‌ایم و یک هزار و 260 کلاس درس را با مشارکت خیران به پایان رسانده‌ایم.

مخدومی گفت: حدود 10 و نیم میلیارد تومان خیران داخل و خارج استان در سال جاری به صورت زمین، منزل مسکونی، آپارتمان، وجوه نقد و اشکال مختلف در حوزه خیرین مدرسه‌ساز وارد عمل شده و اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: این مبلغ در کنار کمک‌ها و استفاده از منابع بنیاد برکت و بنیاد علوی حدود 30 میلیارد تومان تعهدی بوده که در سال جاری محقق شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تصریح کرد: تا سال 1392، بنیاد برکت هفت پروژه را داشت که به 35 پروژه رسیده و 20 پروژه دیگر نیز اجرایی خواهد شد.

مخدومی متذکر شد: جشنواره‌هایی که در استان در حوزه خیران مدرسه‌ساز انجام می‌شود انگیزه‌ای برای حضور باشکوه‌تر و بهتر خیران در این عرصه می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو