گروه : اجتماعی /

شناسه: 7258

31 فروردین 1403 23:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کمبود ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی در استان گلستان

استاندار گلستان گفت: این استان با کمبود ۲ هزار تخت بیمارستانی مواجه است که با سرمایه‌گذاری و انجام کارهای بزرگ در این بخش می‌توان بخشی از مشکل را برطرف کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سیدمناف هاشمی ظهر امروز در هجدهمین کنگره سالانه اعصاب کودکان که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، اظهارداشت: ما نباید همیشه از دولت انتظار داشته باشیم که زیرساخت‌ها را فراهم کند، شرایط دولت در حوزه‌های مختلف پیچیده، سخت و سنگین بوده و با تحریم‌های زیادی روبرو است.

وی افزود: پزشکان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی دارند و در حوزه‌های مختلف در استان و حتی خارج از آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. ما هم علاقه‌مند هستیم که در گرگان و گنبدکاووس، پزشکان در قالب شرکت سهامی ورود کنند و کارهای بزرگی انجام دهند. ما نیز در حوزه تغییر کاربری و صدور مجوزها به آنان کمک خواهیم کرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه 100 پروژه محوری در استان شناسایی شده و در دستور کار قرار دارد، گفت: در موضوعات دیگر مانند سهم دولت، اعتبارات ملی و اعتباراتی که در اختیار وزرا قرار دارد باید تلاش کنیم سهم استان را افزایش دهیم. در عین حال انتظار داریم کارهای بزرگ در استان شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مرکزیت گلستان امروز در حوزه سلامت، علاوه بر خدمات‌دهی به استان‌های همجوار، می‌تواند خدمات خوبی به بیماران کشورهای ترکمنستان و قزاقستان ارائه دهد.

هاشمی گفت: به شکل موردی پزشکانی داریم که به مباحث سرمایه‌گذاری ورود کردند، اما ما به دنبال کارهای بزرگتری هستیم. این استان با کمبود 2 هزار تخت بیمارستانی مواجه است که می‌توانیم با جذب سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش، این کمبود را جبران کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو