گروه : اجتماعی /

شناسه: 8358

09 فروردین 1403 17:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چند خبر کوتاه از گلستان؛  افتتاح نمایشگاه گل و گیاه گرگان؛تصادف در گلستان و مقاوم نبودن۳۰ درصد از کلاس‌های درس استان

تسریع در ساخت بازارچه ماهی فروشان گمیشان، افتتاح نمایشگاه گل و گیاه گرگان، مصدمیت ۵ نفر در تصادف پراید با موتورسیکلت در سرخنکلاته و مقاوم نبودن ۳۰ درصد از کلاس‌های درس استان از جمله خبرهای کوتاه امروز پنجشنبه گلستان است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان از پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل بازارچه ماهی در شهرستان گمیشان خبر داد و گفت: این بازارچه با ۷۶ غرفه در حال ساخت است.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به وجود ۱۵ هزار و ۷۰۰ کلاس درس در استان گفت :حدود ۳۰ درصد این کلاس‌های درس نیازمند مقاوم‌سازی است.

احسان گوهری راد خاطرنشان کرد: حدود ۴ هزار کلاس درس در استان فاقد استانداردهای لازم برای حضور دانش‌آموزان است و باید مقاوم‌سازی شود.

**
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از آغاز به کار نهمین نمایشگاه گل و گیاه این شهر خبرداد و گفت: این نمایشگاه در پارک شهر از ساعت ۱۰ تا ۲۲ هر روز تا ۱۲ آبان ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

سالانه ۲ میلیون بوته گل زمستانه در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان تولید و در شهر کاشته می‌شود.

**
در تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری پراید در کمربندی سرخنکلاته گرگان 5 نفر مصدوم شدند.

**

طرح  آبرسانی به روستای چاتال بخش گلی داغ مراوه تپه آغاز شد.
این پروژه به طول ۵.۲ کیلومتر  با اعتبار ۴ میلیارد ریال برای انتقال آب از روستای کریم ایشان و تامین آب شرب ۳۵۰ نفر از ساکنین روستای چاتال شروع شده ودر دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

**

نخستین دفتر پیشخوان دولت الکترونیک ارائه دهنده خدمات اداری اوقاف و امور خیریه گلستان در روستای کارکنده از توابع بخش مرکزی بندرگز آغاز به کار کرد.

نویسنده :

نظرات
آرشیو