گروه : اقتصادی /

شناسه: 2289

01 اردیبهشت 1403 11:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار گلستان:  ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‎های تولیدی گلستان پرداخت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به بنگاه‎های تولیدی استان گلستان پرداخت شده و همچنان این حمایت‌ها ادامه دارد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، محمود ربیعی ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان صادرکنندگان و صنعتگران شهرستان آق قلا اظهار داشت: شهرک صنعتی آق‎قلا بزرگترین شهرک صنعتی استان است و نشست فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و صادر کنندگان را به خصوص در این شهرک برگزار کردیم تا اهمیت این شهرک مشخص شود.

وی افزود: در این نشست‌ها که هر از چندگاهی در استان برگزار می‌شود به نگاه دولت به آینده اقتصادی منطقه و دیدگاه تولیدکنندگان و صادرکنندگان و صنعت‌گران می‌پردازیم.

ربیعی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست‌ها گفت: دیدگاه صنعتگران به مشکلات و موانع تولید و صادرات را در نظر میگیریم و به در راستای رفع این موانع سعی و تلاش می کنیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان با اشاره به تزریق 350 میلیارد تومان و به بنگاه های اقتصادی استان گفت: نشست‌ها و کارگروه‌های بسیار فعالی را تشکیل دادیم که یکی از آن‌ها کارگروه بررسی و رفع موانع تولید است.

وی افزود: در این راستا تاکنون 350 میلیارد تومان به بنگاه های تولیدی استان تزریق شده است و بنگاه‌هایی که درخواست داده و تاکنون تسهیلات را دریافت نکرده‎اند به زودی دریافت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: همچنین چشم انداز آینده استان را خوب می‌بینیم به این علت که نمونه این کار را در بالارفتن تولیدات بخش کشاورزی و صنعتی می‌توان مشاهده کرد.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و کشاورزی استان گلستان هم در این مراسم گفت: این نشست برای بررسی مشکلات صنعت‌گران و تولیدکنندگان و صادرکنندگان شهرستان آق قلا برگزار شده تا مشکلات این افراد به نیز بررسی شود و در جهت تسهیل موانع تولید گام برداشته شود.

رمضان بهرامی اظهار کرد: تولید در چند سال گذشته دچار مشکل بود و این نیازمند توجه و برنامه‌ریزی جدید برای برگرداندن رونق اقتصادی به شهرستان و به طبع آن استان گلستان است.

فرماندار آق قلا نیز در این نشست گفت: نشستی با عنوان فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و صنعت‌گران شهرستان آق قلا با حضور مقامات استانی در راستای تولید و صادرات در حال برگزاری است تا مسائل و مشکلات این فعالان در بحث کار و حمایت از سرمایه‌گذار مطرح شود و مسئولان تصمیم‌گیر هم در راستای رفع موانع تولید کمک کنند.

امانگلدی ضمیربا بیان اینکه از همه ظرفیت‌های استان در جهت رفع مشکلات و ایجاد اشتغال استفاده خواهیم کرد، گفت: آقای یزدانی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدیدی که از عطاآباد داشتند مصوب شد که شهرک صنعتی خصوصی در تولید مبلمان به مرکزیت عطاآباد تاسیس شود و مجوزهای را مربوطه صادر کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو