گروه : فرهنگی /

شناسه: 1971

31 فروردین 1403 05:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گلستان: آغاز اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در گلستان / آمادگی دبیرخانه برای ارائه فیلم های با رویکرد دانشجویی

مسئول اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گلستان از آغاز اکران فیلم های این جشنواره مردمی همزمان با فرا رسیدن 16آذر ماه روز دانشجو در شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ ایمان علی محمدی مسئول اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گلستان اظهارکرد: جشنواره عمار به دو بخش اکران و برنامه های کلی جشنواره دسته بندی می شود ، توزیع فیلم ها در استان آغاز شده و در این هفته اکران فیلم های مردمی جشنواره عمار   ادامه دارد .

مسئول ستاد اکران جشنواره عمار در استان با اشاره به شیوه توزیع بسته های فیلم جشنواره گفت: این بسته ها به تناسب موضوع در قالب هایی مانند کلیپ، انیمیشن، تیزر و .. دسته بندی شده است و افراد می‌توانند به تناسب آن را اکران کنند.

علی محمدی با بیان اینکه افراد در صنف ها و اقشار مختلف مردمی ضمن تماس با رابطین می‌توانند فیلم ها را دریافت کنند، افزود: داوطلبان پس از دریافت بسته های فیلم می‌توانند با توجه به زمان و امکانات، این فیلم ها را اکران کنند و پس از آن بازخورد و گزارشاتی از آن را ارائه دهند.

وی با اشاره به روند تحویل بسته های جشنواره تصریح کرد:علاقمندان و فعالین فرهنگی می توانند برای دریافت بسته های فیلم جشنواره عمار و اکران آن در دانشگاه، مساجد و موسسات و… به سایت AmmarFilm.ir مراجعه تا بعد از آن رابطین جشنواره در شهرستان ها با تماس با آنها بسته ها را در اختیار آنها بگذارند.

نماینده جشنواره عمار در استان گلستان با بیان اینکه اکران فیلم های جشنواره در همه جا امکان پذیر است خاطرنشان کرد: هرچند اکران این فیلم ها میتواند در مکان هایی مانند دانشگاه ها، موسسات و محیط های کاری باشد اما یکی از مهمترین اهداف این جشنواره؛ اکران فیلم ها در مساجد است.

وی با اشاره به فعالیت های مساجد در اوایل انقلاب گفت: با توجه به مرکزیت مساجد در اوایل انقلاب؛ بسیاری از فعالیت های فرهنگی در مساجد انجام می شد که متاسفانه بعد از دفاع مقدس این مرکزیت کمرنگ شد که جشنواره عمار تلاش می کند تا این فعالیت های فرهنگی در قالب پخش فیلم در مساجد بیشتر شود.

علی محمدی اذعان داشت : دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار گلستان در نظر دارد، همزمان با فرا رسیدن 16آذرماه روز دانشجو فیلم های رسیده به این جشنواره را که رویکرد دانشجویی و تشکیلاتی دارد و مناسب این ایام است را در دانشگاه های استان گلستان اکران نماید.

وی تصریح کرد : تشکل های دانشجویی و افراد علاقمند که تمایل به اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در دانشگاه و دیگر مکانها را دارند، می توانند جهت تهیه فیلم ها با شماره 09156968108تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو