گروه : فرهنگی /

شناسه: 4942

10 فروردین 1403 00:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

همزمان با به صدا درآمدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت ۳۲۵ هزار دانش‌آموز استان گلستان سال تحصیلی را آغاز کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: از امروز با به صدا درآمدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت۳۲۵ هزار دانش‌آموز استان گلستان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، محمدرضا وطنی صبح امروز در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گلستان با حضور مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش اظهار داشت: 325 هزار دانش‌آموز گلستانی از امروز سر کلاس‌های درس می‌روند.

وی افزود: آینده سازان گلستانی از امروز تحصیل خود در سال تحصیلی 97-96 را در 2 هزار و600 مدرسه و 11 هزار کلاس درس آغاز کردند. همچنین امسال از این تعداد 76 هزار دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی بوده است.

وطنی با اشاره به اجرای پروژه مهر از بازسازی بیش از 350 مدرسه خبر داد و ادامه داد: آماده‎سازی فضا مانند اقداماتی بود که در پروژه مهر انجام شد از طرفی مدیران مدارس خود را آماده می‎کنند، ابزار کار دانش‎آموزان اعم از کتابخانه، آزمایشگاه و غیره فراهم شده و معلمان سازماندهی شده‎اند.

وی با بیان اینکه در مجموع 11 هزار معلم در استان گلستان به امر تعلیم و تربیت می‎پردازند، ابراز کرد: از این تعداد 6 هزار و 500 معلم در مقطع ابتدایی و 2 هزار و 500 نفر در مقطع متوسطه اول و دوم تدریس می‎کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام محرم گفت: تقارن سال تحصیلی97-96 با ایام محرم، ماه ایثار و شهادت، فرصتی بزرگی را فراهم کرده تا این فرهنگ غنی و میراث ماندگار ائمه اطهار را در بین آینده‌سازان گسترش دهیم.

وی اظهار کرد: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان به مدارس ارسال شده و آماده تحویل به دانش‌آموزان است و امیدواریم امسال بتوانیم با تلاش مجموعه همکاران فرهنگی، آنچه را در سند تحول آمده است،اجرایی و به اهداف تعیین شده آن دست یابیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو