گروه : فرهنگی /

شناسه: 5123

10 فروردین 1403 13:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل ارشاد گلستان عنوان کرد؛ لزوم پرداختن به آسیب های احتمالی عزاداری در شورای فرهنگ عمومی

مدیرکل ارشاد اسلامی استان گلستان با توجه به تلاش دشمن برای نفوذ در فرهنگ اسلامی بر لزوم پرداختن به آسیب های احتمالی در عزاداری ها و پیشگیری از آن تاکید کرد.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام علی اصغر فضیلت در جلسه شورای فرهنگ عمومی گنبد با عنوان این مطلب تصریح کرد: نظام سلطه و آمریکا به این نتیجه رسیده اند که که باید به درون نظام اسلامی دسترسی هایی پیدا کنند و یکی از دسیسه های دشمن پوکاندن فرهنگ ما از داخل است.

وی ادامه داد: فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) غنی تر ازآان چیزی است که ما به آن پرداخته ایم و با پرداخت درست به آن می تواند در لایه های مختلف مفید و کاربردی باشد.

فضلیت افزود: دشمن به این مسئله پی برده است و خیز برداشته  تا با ورود آسیب هایی به عزاداری های ما فرهنگ عاشورا که برای ما یک فرصت است به تهدید تبدیل کند و ما باید نسبت به این گام دشمن هوشیار باشیم.

مدیرکل ارشاد گلستان همچنین بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و یادآور شد با توجه به کلام مقام معظم رهبری در این رابطه باید تلاش کنیم وحدت و انسجام ملی  به گفتمان تبدیل شود و در حرف باقی نماند.

حجه الاسلام فضیلت همچنین ساماندهی شادمانه ها مطابق با خطوط قرمز نظام را یک مسئله مهم عنوان کرد و گفت: متاسفانه در این رابطه فکری نشده است و ما در گرگان حرکتی را آغاز کرده ایم و امیدوارم این حرکت به عنوان عملکرد قالب در استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اغلب راهکار های ما تا کنون بیشتر سلبی بوده تا ایجابی افزود: تا مادامی که الگوی درستی برای مردم معرفی نکنیم نمی توانیم انتظار برخورد در چارچوب خاص از نیروی انتظامی داشته باشیم.

مدیرکل ارشاد گلستان شورای فرهنگ عمومی را یک شورای سیاستگذار دانست که باید تلاش کنیم به حوزه سیاست گذاری خود بیشتر نزدیک شود و بحث مطالبه مردمی که بسیار مهم است نیز ایجاد شود.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو