گروه : فرهنگی /

شناسه: 6829

09 فروردین 1403 22:29

دیدگاه: 2

ارسال توسط:

خبرنگاران استان گلستان برای نخستین بار رتبه‌بندی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از رتبه‌بندی خبرنگاران برای نخستین بار در استان گلستان خبر داد و گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و متمرکز کمیسیون رتبه‌بندی این طرح اجرا شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام علی اصغر فضیلت اظهار داشت: آن دسته از خبرنگاران که عضو تائید شده سامانه خانه مطبوعات استان بودند، براساس نظر کمیسیون دارای رتبه شدند.

وی ادامه داد: در گام نخست خبرنگاران خانه مطبوعات رتبه‌بندی شدند و در گام بعدی نمایندگی‌ها و مدیران مسئول که به حرفه روزنامه‌نگاری اشتغال دارند رتبه‌بندی خواهند شد.

‌فضیلت اظهار داشت: پس از پایان رتبه‌بندی همه اعضای خانه مطبوعات، به درخواست افرادی که عضو خانه مطبوعات نیستند اما خواستار رتبه‌بندی هستند، رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: همه خبرنگارانی که تاکنون رتبه‌بندی شده‌اند صرفا براساس اسناد و مدارک موجود در سامانه مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، به همین منظور افراد می‌توانند با مراجعه به واحد مطبوعات اداره کل و ارائه گواهینامه‌های معتبر آموزشی تا ٢� خرداد ماه ٩٧ نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا نماینده وی،رییس گروه رسانه استان،نماینده مدیران مسئول، نماینده خبرگزاری ها و یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه، اعضای کمیسیون رتبه‌بندی خبرنگاران استان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
em
19 مهر 1400

لبیک یل خامنه ای

em
19 مهر 1400

لبیک یا خامنه ای

آرشیو