گروه : مذهبی /

شناسه: 4869

10 فروردین 1403 12:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تزیین متفاوت ماشین عروس زوج رامیانی- شاهرودی با عکس شهدا+ تصاویر

عروس و داماد شاهرودی- رامیانی مراسم ازدواج خود را با نام شهدا متبرک کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گل رامیان، ابتکار یک زوج رامیانی- شاهرودی در برگزاری مراسم ازدواجشان، در نوع خود به سوژه جالبی در فضای مجازی تبدیل شد.

این داماد رامیانی و عروس شاهرودی، ماشین عروسی شان را با تصویری از شهید پاسدار محسن حججی تزئین کردند و با نوشتن جمله کوتاه روی ماشین عروسی خود علاقه و ارادت ویژه‌ خود را به شهدای بزرگوار ابراز کردند، آنها نوشتند: "این امنیت و سادیمان را مدیون خون شهدا هستیم".

این زوج خوشبخت و خادم الشهدا با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان شاهرود زندگی شان را با یاد و سیره شهدا آغاز کردند.

حسین بای داماد رامیانی در گفتگویی با خبرنگار ما می گوید: هدفم از این کار اشاعه فرهنگ شهادت است و اینکه به عموم مردم یادآورى کنیم که این امنیت و شادیمان را مدیون خون شهدا هستیم.

وی ادامه می دهد: همچنین یادى کنیم از فرماندهان جنگ شهید زین الدین و شهید حاج محمد ناظرى ( فرمانده در مستند مسابقه فرمانده) و شهید حججی و شهید فدایی زاده ( دایی همسرم).

این داماد رامیانی می گوید: با  نصمیمى که خودم و همسرم گرفتیم این کار را انجام دادیم و شاید عده ای اندک این حرکت را درک نکنند ولى عموم مردم از ما تشکر کردند و از این اقدام ما ذوق داشتند و در کل مراسم از خوردو و خودمان عکس میگرفتند.

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو