گروه : مذهبی /

شناسه: 4896

10 فروردین 1403 04:47

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس دفتر آستان قدس رضوی گلستان: خانواده معدنچیان یورت آزادشهر به حرم امام رضا (ع) مشرف شدند

رئیس دفتر آستان قدس رضوی گلستان گفت: خانواده معدنچیان یورت آزادشهر به حرم امام رضا (ع) مشرف شدند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید علی طاهری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۹۰ نفر از خانواده‌های جان‌باختگان حادثه معدن یورت آزادشهر به زیارت علی بن موسی‌الرضا (ع) مشرف شدند.

وی با بین اینکه حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر دل بسیاری از هم‌وطنان استان گلستان را به درد آورد و ۴۳ نفر از معدنچیان جان خود را از دست دادند، افزود: در راستای کاهش آلام و دردهای این عزیزان و توسل به امام رضا (ع) آستانه قدس رضوی این سفر زیارتی را در نظر گرفت.

حجت‌الاسلام طاهری مدت این سفر زیارتی را سه روز عنوان کرد و گفت: بازدید از موزه‌های حرم، زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و دیدار با علما ازجمله برنامه‌هایی است که برای این خانواده‌ها در نظر گرفته‌شده است.

رئیس دفتر آستان قدس رضوی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دفتر آستان قدس رضوی عاشقان اهل‌البیت (ع) به‌ویژه امام رضا (ع) می‌توانند با مراجعه به دفتر آستان قدس رضوی در گرگان در زمینه‌های مختلف همکاری کنند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های دفتر آستان قدس رضوی با توجه به تأکیدات تولیت آستان اعزام زائر اولی و افرادی است که به دلیل مشکلات مالی و معیشتی نتوانستند برای سال‌های زیاد به حرم امام رضا (ع) مشرف شوند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو