گروه : ورزشی /

شناسه: 5849

09 فروردین 1403 17:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امضا تفاهمنامه برگزاری کورس ملی سوارکاری گلستان

بر اساس امضا تفاهمنامه برگزاری کورس ملی سوارکاری در گلستان، مدیریت اجرایی و مالی برگزاری کورس‌های سوارکاری به طور کامل به گلستان واگذار شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از فارس، براساس امضاء تفاهمنامه برگزاری کورس ملی سوارکاری در گلستان، مدیریت اجرایی و مالی برگزاری کورس‌های سوارکاری به طور کامل به گلستان واگذار شد.

براساس این توافقنامه، مسابقات سوارکاری استان گلستان به نمایندگی از سوی فدراسیون سوارکاری توسط هیات سوارکاری استان گلستان برگزار گردد.

فدراسیون سوارکاری براساس اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بر این مسابقات نظارت خواهد کرد.

تمامی درآمدهای حاصل از برگزاری مسابقات کورس به حساب هیات سوارکاری استان گلستان واریز شود.

سود حاصل از برگزاری مسابقات کورس به حساب هیات سوارکاری شهرستان مربوطه واریز گردد و زیان احتمالی نیز بر عهده هیات شهرستان مربوطه می‌باشد، تمامی هزینه‌های برگزاری مسابقات (دوپینگ، نیروی انتظامی، اجرایی و ... ) به صورت مستقیم توسط هیات سوارکاری استان پرداخت خواهد شد.

هیات‌های سوارکاری شهرستان در کمیته اجرایی مسابقات کورس مشارکت داده شوند.

خزانه‌دار هیات سوارکاری استان توسط مدیرکل ورزش و جوانان به هیات پیشنهاد می‌شود و هر هفته بیلان مالی به اطلاع مراجع ذیصلاح رسانده می‌شود.

گفتنی است، این توافقنامه از سوی رئیس فدراسیون سوارکاری و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به امضاء رسیده است.

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص این توافقنامه اظهار کرد: هر آنچه انتظارات استان برای برگزاری مسابقات کورس مد نظر بوده در این توافقنامه ذکر شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم همانند یک سال گذشته بتوانیم مدیریت خوبی را برای کورس‌های سوارکاری استان داشته باشیم.

گفتنی است، این توافقنامه تا پایان سال آینده اعتبار دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو