گروه : اخبار استان /

شناسه: 4791

09 فروردین 1403 12:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان: اعمال تعرفه گرمسیری برق در استان گلستان فردا به پایان می‌رسد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با اشاره به افزایش مصرف برق در استان گفت: تعرفه گرمسیری برق در استان گلستان از فردا به پایان می‌رسد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، علی‌اکبر نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان مصرف برق در استان اظهار داشت: تعرفه گرمسیری برق از 15 خرداد در استان گلستان اعمال و تا 15 شهریور به پایان می‌رسد و در این مدت هزینه برق مصرفی گلستانی‌ها مطابق تعرفه 3 و4 مناطق گرمسیری محاسبه می‌شود.

وی گفت: تعرفه 3 در شهرهای گنبدکاووس، کلاله، گالیکش، مراوه‌تپه، آق قلا وتعرفه 4 هم در شهرهای دیگر استان اعمال شد و از 15 شهریور نرخ برق مصرفی به حالت عادی بازمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان درباره مصرف برق در استان گلستان در این مدت تاکید کرد: مصرف لحظه‌ای برق در استان در این مدت 1164 مگاوات بود که بین 6 تا 7 درصد افزایش مصرف نسبت به پارسال که مصرف 1104 مگاوات بود داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان تصریح کرد: در 2 روز 14 تیر و17 مرداد ماه امسال مردم استان گلستان بیشترین مصرف برق را داشتند و پیک مصرف در این 2 روز  1158 و 1168 مگاوات ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد مردم استان از فردا در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا با قبوض بالا مواجه نشوند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو