گروه : اخبار استان /

شناسه: 6926

09 فروردین 1403 16:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تغییر ساعت کار ادارات گلستان به علت گرمای بی‌سابقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: به علت گرمای بیش از حد در روزهای اخیر در استان، از صبح فردا ساعت کاری ادارات استان یک‌ساعت زودتر، در ساعت ۶:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ، محمود ربیعی عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش کم‌سابقه دمای هوا در استان گلستان اظهار داشت: به علت گرمای بیش از حد در روزهای اخیر در استان، بنا به دستور استاندار و تقاضای شرکت توزیع نیروی برق از صبح فردا ساعت کاری ادارات یک ساعت زودتر، در ساعت 6:30 آغاز و تا ساعت 13:30 دقیقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیک مصرف برق در استان گلستان از ساعت 13 تا 17 است که با جابه جایی ساعت اداری انتظار داریم بخشی از مشکلات تأمین برق استان رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان اظهار داشت: این روند تا اطلاع ثانوی و تغییر شرایط آب و هوایی ادامه خواهد داشت.

علی نصیری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان هم با اشاره به کم شدن آب پشت سدها خاطرنشان کرد: ذخیره سدها امسال کاهش یافته و همین مسئله ما را با کاهش تولید برق مواجه کرده است.

وی اظهار داشت: مجبوریم در برخی مواقع مدیریت بار استراتژیک را در استان انجام دهیم، در غیر این صورت برخی شهروندان با مشکل قطعی برق مواجه می‌شوند.

نصیری با اشاره به بالا رفتن مصرف برق در استان در ساعت 13 تا 17 گفت: مشترکان خانگی، صنعتی، اداری و کشاورزی باید این روزها مصرف برق را رعایت کنند. مشترکان اداری بنا به دستور استاندار باید همه وسایل سرمایشی را از ساعت 12 به بعد خاموش کنند، اگر اهمالی صورت بگیرد با آن برخورد می‌کنیم و علی‌رغم میل باطنی برق آنها را قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو