گروه : اخبار استان /

شناسه: 7484

10 فروردین 1403 19:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دفتر انجمن پویانمایی استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به برگزاری جشنواره پویانمایی رضوی در این استان گفت: دفتر انجمن پویانمایی استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عادله کشمیری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در هر شهرستان و استانی یکی از جشنواره‌ها را با موضوع سیره پیامبر(ص) و امام رضا(ع) برگزار می‌کند که استان گلستان میزبان جشنواره پویانمایی رضوی است.

وی افزود: دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تولید آثار فرهنگی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره در سال گذشته 124 فیلم و فیلم‌نامه بوده که امسال تاکنون 71 درصد افزایش داشته و به 71 فیلم و 123 فیلم نامه رسیده است.

کشمیری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار امروز به پایان می‌رسد، گفت: داوری آثار رسیده تا هفدهم آبان انجام و مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی بیست و یکم و مراسم اختتامیه بیست و دوم آبان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در حاشیه این جشنواره آثار برتر سال‌های گذشته و 4 انیمیشن برتر سینمایی کشور به نمایش درخواهد آمد و از 19 تا 21 آبان ماه نیز در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی آثار رسیده برای دانش‌آموزان نمایش داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: داوران مرحله مقدماتی و اولیه از استان گلستان بوده و داوران بخش نهایی از تهران معرفی می‌شوند و همزمان با برگزاری این جشنواره، دفتر انجمن پویانمایی استان گلستان هم همزمان راه‌اندازی خواهد شد.

کشمیری با بیان اینکه جوایز خوبی امسال به برگزیدگان جشنواره اهدا می‌شود، افزود: در پایان این جشنواره قرار است از نخبگان برای تولید آثار در سال های 97 و 98 حمایت شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو