گروه : ورزشی /

شناسه: 1733

10 فروردین 1403 18:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سه هزار بلیت هدیه آبراموویچ ایران به طرفداران تیم ملی تماشای بازی برای ایرانی ها رایگان شد


مالزی به عنوان یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا ایرانی های زیادی را در خود جای داده که حضور آنها در بازی فردا مقابل سوریه می توانست امتیاز میزبانی را برای ملی پوشان به ارمغان بیاورد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از"ورزش سه"، در این بین اقامت بیشتر ایرانی ها در شهر کوالالامپور و هزینه سنگین رفت و آمد آنها به شهر سرمبان در فاصله 80 کیلومتری پایتخت مالزی که چیزی در حدود 80 تا 90 رینگیت مالزی(100 هزار تومان) می شد این نگرانی را رقم زده بود که ایرانی ها با توجه به هزینه سنگین ایاب و ذهاب و همچنین خرید بلیت از سوی مسئولان ورزشگاه قید تماشای بازی تیم ملی برابر حریفش را بزنند.


در همین راستا علی شفیع زاده یک بار دیگر برای کمک به تیم های ملی در راه کسب موفقیت بیشتر با اطلاع از این موضوع طبق رایزنی هایی که با فدراسیون فوتبال و همچنین سفارت ایران در مالزی داشت هزینه خرید 3 هزار بلیت بازی ایران با سوریه را پرداخت کرد تا به این ترتیب یکی از دغدغه های بزرگ ایرانی های مقیم مالزی برای سفر به سرمبان از کوالالامپور را برطرف و زمینه رایگان شدن بازی برای طرفداران را فراهم کند.


این اقدام با هماهنگی فدراسیون فوتبال، رایزن فرهنگی سفارت ایران در مالزی و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام گرفت و بلیت ها از امروز در مراکز ایرانی فعال در کوالالامپور در اختیار ایرانی های مقیم مالزی قرار گرفت تا آنها بدون این که دغدغه ای از بابت هزینه برای بلیت داشته باشند تنها با تامین هزینه ایاب و ذهاب تا سرمبان فردا از تیم ملی حمایت کنند و امتیاز میزبانی حداقل روی سکوها را برای ملی پوشان به ارمغان بیاورند چون حضور سه هزار نفره آنها در سکوها می تواند کمک حال تیم ملی در راه کسب یک برد شیرین دیگر شود.


این اولین بار نیست برادران شفیع زاده مالک سابق استقلال اهواز در این سال ها کمک حال تیم های ملی و نمایندگان ایران در رقابت های بین المللی می شوند و مسلما آخرین بار هم نخواهد بود. برادرانی با اصلیت آبادانی که همواره علاقه خود را به فوتبال و ورزش ایران با این کمک ها نشان داده اند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو