شناسه: 4250

30 فروردین 1403 15:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار جوانی در گفت و گو با دانا: فاصله نقطه اصابت موشک هایی که شب گذشته شلیک شد از محل پرتاب حدود 700 کیلومتر بود/ برد موشک های سپاه چندین برابر این است/ دشمنان نظام از دیشب تا کنون در بهت فرو رفته اند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین گفت: شلیک نقطه زن در این مسافت به این معناست که در یک شعاع قابل توجه می توانیم هر نقطه ای را که بخواهیم در منطقه مورد هدف قرار بدهیم؛ پیام این شلیک ها به همه دشمنان ایران است که از این به بعد ذهنیت خود را نسبت به ایران عوض کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه به نقل از دانا سردار یدالله جوانی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در خصوص شلیک موشک های سپاه به مناطق محل تجمع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: اقدام سپاه مبنی بر پرتاب چند موشک از کشور به سمت محل استقرار نیروهای گروهک تروریستی داعش و مقر فرماندهی آنها، در حقیقت عملی شدن وعده سپاه به ملت ایران بود.

وی افزود: بعد از حادثه تروریستی تهران، فرماندهان سپاه وعده ای مبنی بر گرفتن انتقام خون بیگناهانی که در این حوادث شهید شدند را به همه ملت ایران دادند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اهمیت این اقدام را باید در بازتاب های این حرکت جست و جو کرد عنوان کرد: بلافاصله بعد از شلیک موشک ها به مقر داعش در دیرالزور، این خبر به تیتر یک رسانه های دنیا تبدیل شد و شاهد واکنش های فراوانی از دوستاران انقلاب اسلامی و دشمنان آن بودیم.

سردار جوانی یادآور شد: دوستان جمهوری اسلامی بسیار خوشحال شدند اما دشمنان این نظام از دیشب تا کنون در یک بهت فرو رفته اند و نوعی سردرگمی و گیجی را می توانیم در رفتارهای آنها مشاهده کنیم.

وی ضمن تاکید بر این نکته که پرتاب این موشک ها توانمندی و اراده سپاه را در دفاع از امنیت ملی و واکنش به متجاوزان را نشان می دهد خاطرنشان کرد: همانگونه که اعلام شده است فاصله محل شلیک تا نقطه اصابت حدود 700 کیلومتر است در حالی که برد موشک های سپاه پاسداران چندین برابر این برد است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین گفت: شلیک نقطه زن در این مسافت به این معناست که در یک شعاع قابل توجه می توانیم هر نقطه ای را که بخواهیم در منطقه مورد هدف قرار بدهیم؛ پیام این شلیک ها به همه دشمنان ایران است که از این به بعد ذهنیت خود را نسبت به ایران عوض کنند.

سردارد جوانی خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر شاهد رجزخوانی هایی از سوی آمریکا، صهیونسیت ها و دولت وابسته آل سعود در منطقه بودیم که پیام شلیک این موشک ها صرفا برای گروه تروریستی داعش نبود و این دولت ها را هم مخاطب قرار می‌دهد؛ هرچند یک اقدام تنبیهی و تلافی جویانه در واکنش به حوادث تروریستی تهران بود.

وی همچنین گفت: پیروزی و طعم شیرین این اقدام از آن ملت همیشه در صحنه ایران است؛ ملتی که همواره مقابل دشمنی ها و نظام سلطه ایستاده است و ضربه به گروهک تروریستی داعش ضربه ای به نظام سلطه است؛ چرا که امروز این گروهک ابزار اعمال فشار نظام سلطه و متحدان آنها به جریان بیداری اسلامی و مقاومت در منطقه هستند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: این اقدام نشان دهنده توانایی ملت ایران است و اینکه ملت ایران می تواند از هویت، استقلال و امنیت خود بسیار هوشمندانه و مقتدرانه دفاع کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو