گروه : اجتماعی /

شناسه: 2194

05 اردیبهشت 1403 19:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آیت‌الله موسوی‌جزایری تاکید کرد  لزوم برخورد با مسائل با استفاده از تدبیر و تعقل

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حادثه تصادف قطارها گفت: همیشه نمی‌توان جلوی اتفاق را گرفت ولی باید با تدبیر و تعقل با مسائل برخورد کرد.

به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از خبرگزاری میزان، مدیر کل مسکن راه و شهرسازی خوزستان با آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله موسوی جزایری این دیدار را ارج نهاد و ضمن اشاره به حادثه تصادف قطارها و ابراز تأسف، اظهار کرد: همیشه نمی‌توان جلوی اتفاق را گرفت ولی باید با تدبیر و تعقل با مسائل برخورد کرد.

وی با بیان اینکه نباید با تصمیم‌گیری احساسی به‌ خود ضربه زد افزود: در حادثه قطارها اشخاص مقصر و سهل‌انگار شناسایی شدند ولی نیروهایی را که تاکنون دلسوزانه خدمت کرده‌اند را نباید بازخواست کرد و کنار گذاشت بلکه باید از خدمات و سوابق آنها قدردانی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان حمایت خود را از مجموعه راه و شهرسازی اعلام و تصریح کرد: از تمامی خدمات و پروژه‌ جاده‌‌های بین شهری و بین استانی به ویژه در زمان اربعین جهت سهولت در تردد زائران از منوچهر رحمانی، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو