گروه : اقتصادی /

شناسه: 6747

10 فروردین 1403 10:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در آستانه ماه رمضان؛ نرخ مصوب زولبیا و بامیه اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان نرخ مصوب هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک را با افزایش 15 درصدی ، 14 هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان رئیس اتحادیه قنادان ، درباره آخرین وضعیت نرخ زولبیا و بامیه در آستانه ماه رمضان اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه و هزینه های کارگری،اتحادیه افزایش 30 درصدی نرخ زولبیا و بامیه را پیشنهاد داده بود که متاسفانه با این نرخ موافقت نشد.

وی نرخ مصوب هر کیلو زولبیا و بامیه با افزایش 15 درصدی برای واحدهای درجه یک را 14 هزار تومان اعلام کرد.

بهره مند ادامه داد: در این ایام برخی افراد سودجو از این موقعیت سو استفاده می کنند و اقدام به تولید زولبیا و بامیه بی کیفیت در مکان های زیرزمینی و فاقد بهداشت می کنند که این امر دغدغه خاطر ما به شمار می رود چرا که توزیع زولبیا و بامیه بی کیفیت سلامتی افراد را به مخاطره می اندازد.

رئیس اتحادیه قنادان در توصیه به افراد گفت:از افراد تقاضا داریم که از خرید زولبیا و بامیه از واحدهای فاقد پروانه کسب اجتناب کنند.

به گفته وی اگرچه قیمت زولبیا و بامیه در واحدهای نان فانتزی کمتر از واحدهای صنفی مجاز است،اما از افراد تقاضا داریم که از خرید از این واحدها خودداری کنند چرا که آنها این اقلام را از مکان های زیر زمینی که هیچ گونه نظارتی بر فعالیت آنها نیست،تهیه می کنند.

بهره مند تصریح کرد:افراد در صورت تخلف واحدها می توانند شکایت خود را به سامانه ۱۲۴ یا اتحادیه به شماره ۶۶۹۴۴۴۹۹ مطرح کنند تا در اسرع وقت به این موارد رسیدگی شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو