گروه : سیاسی /

شناسه: 4448

10 فروردین 1403 00:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

عضو فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید بررسی هایی را در خصوص وزرای آینده انجام داد/ هفت، هشت وزیر باید تغییر کنند/ وزرای ضعیف به مجلس معرفی نشوند

جلال میرزایی گفت: با توجه به ارزیابی که توسط فراکسیون امید انجام شده، هفت، هشت وزیر باید تغییر کنند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از راه دانا ؛‌ جلال میرزایی عضو فراکسیون امید مجلس در خصوص ویژگی‌های کابینه دوازدهم اظهار داشت: امروز دو بحث اساسی مطرح است؛ اول مسئله ارتباط دولت با مردم و دوم بحث حل مشکلات جامعه؛ بنابراین وزیر باید دو ویژگی اساسی "مقبولیت" و "کارآمدی" را داشته باشد.

وی افزود: هر دو این ویژگی‌ها کمک می‌کند به رضایت‌مندی شهروندان از دولت و در نتیجه آن رضایت‌مندی شهروندان از نظام؛ این دو ویژگی مکمل یکدیگرند و در ارتباط برخی از وزرا امروز در افکار عمومی برداشت‌هایی است که نیاز است رئیس جمهوری آن‌ها را در تصمیمات خود لحاظ کند.

عضو فراکسیون امید گفت: رئیس جمهوری نماینده یک گفتمان سیاسی است که اگر بخواهیم آن سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم باید جهت‌گیری وزرا مشخص شود؛ البته این فقط مخصوص آقای روحانی نیست و حتی اگر رئیس جمهوری، گفتمان دیگری را هم نمایندگی می‌کرد این موضوع باید در جهت‌گیری وزرا مشهود می‌بود.

میرزایی با بیان اینکه انتخاب وزرا باید منجر به تغییر شود عنوان کرد: در فراکسیون امید یک سری بررسی انجام دادیم، این بررسی را قرار است به رئیس جمهوری ارسال کنیم؛ هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم ولی با توجه به ارزیابی که توسط فراکسیون امید انجام شده، هفت، هشت وزیر باید تغییر کنند.

وی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان باید چهار سال گذشته را آسیب‌شناسی کنند، مواردی که در آن‌ها ضعف بوده شناسایی کنند و اگر ضعف مربوط به وزرا است، وزرای ضعیف را به مجلس معرفی نکنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو