طراحی سایت
يكشنبه 30 مهر 1396.
تاریخ شمسی :
الأحد 2 صفر 1439.
تاریخ قمری :
Oct 22 2017.
تاریخ میلادی :

شناسه خبر: 5166

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولت در معرفی وزیر پیشنهادی علوم کم‌کاری کرده است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ؛ داوود محمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمدرضا عارف در قالب کمیته‌ای در حال پیگیری معرفی وزیر پیشنهادی علوم به پارلمان است، گفت: رئیس‌جمهور نیز باید در انتخاب وزیر علوم به خواسته‌های مردم، اساتید دانشگاه و دانشجویان توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه وزارت علوم وزارتخانه حساسی است، ادامه داد: این وزارتخانه در توسعه و ارتقاء فرهنگ کشور نقش به سزایی دارد و باید فردی سکاندار آن شود که تجربه لازم را داشته باشد و از این مهمتر با فضای دانشگاه‌ها نیز آشنا باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه باید بخش اعظم توسعه کشور را از طریق آموزش عالی دنبال کنیم، افزود: فردی که سکاندار وزارت علوم می‌شود باید مسلط بر فضای دانشگاهی و فرهنگ اسلامی کشور باشد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آقای رئیس‌جمهور باید با مطالعه دقیق فردی را به عنوان وزیر به مجلس معرفی کند، اظهار داشت: علیرغم کم‌کاری‌های دولت در بحث انتخاب وزیر علوم، اگر فردی توانمند به مجلس معرفی شود، نمایندگان از این امر استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

محل تبلیغ شما در صفحات دیگر

عکس | کاریکاتور | فیلم | صوت

پوستر/ از ترامپ متشکریم!

پوستر/ از ترامپ متشکریم!
پوستر/ از ترامپ متشکریم!

توزیع کتاب در بخش اطفال بیمارستان طالقانی /تصاویر

توزیع کتاب در بخش اطفال بیمارستان طالقانی /تصاویر
توزیع کتاب در بخش اطفال بیمارستان طالقانی /تصاویر

همایش پیاده روی خانوادگی در بخش مرزی داشلی برون+تصاویر

همایش پیاده روی خانوادگی در بخش مرزی داشلی برون+تصاویر
همایش پیاده روی خانوادگی در بخش مرزی داشلی برون+تصاویر

مراسم صبحگاه مشترک نیرو های مسلح در گنبدکاووس

مراسم صبحگاه مشترک نیرو های مسلح در گنبدکاووس
مراسم صبحگاه مشترک نیرو های مسلح در گنبدکاووس

همایش رهروان زینبی با حضور پرشور بانوان اهل سنت

همایش رهروان زینبی با حضور پرشور بانوان اهل سنت
همایش رهروان زینبی با حضور پرشور بانوان اهل سنت

آرشیو

روز : ماه : سال :
هدایت به بالای صفحه