گروه : سیاسی /

شناسه: 6967

09 فروردین 1403 20:48

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آیت الله جنتی: اگر خدمات بسیج و سپاه نبود، ارتش بعثی وارد ایران شده بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:کسانی که که به بسیجی‌ها و انقلابی‌ها هجمه می آورند باید بدانند که اگر خدمات بسیج و سپاه نبود، ارتش بعثی وارد ایران شده و جان و ناموس مردم را تهدید می کرد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله احمد جنتی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در نشست کارگروه‌های تخصصی ستاد چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: ما وظیف داریم که وضغیت امروزمان را درک کرده و هجمه های دشمنان در زمینه های سیاسی،اقتصادی وداخلی را بشناسیم.

وی افزود:اکنون 40سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما همواره مشکلاتی داشته و دشمن نیز روز به روز توطئه های خود را افزایش داده و عده ای نیز به خط دشمن ملحق میشوندلذا باید به داخلی ها بفهمانیم که انقلاب چه خدماتی به کشور کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ما باید نیروهای خود را بشناسیم و بدانیم افرادی که به دشمن می پیوندند در چه حالی هستند و همچنین بیانات رهبری را تابلوی خود قرار دهیم، البته جوانان گرانی ها و بیکاری ها را مشاهده می‌کنند و در واقع میخواهند مشکلاتشان را بازگو کنند اما القائات دشمن نیز تاثیر گذار است لذا ما باید برای جوانان روشنگری کنیم تا دریابند که با آتش زدن و شیشه شکستن کاری پیش نمی‌رودو رهبر انقلاب از ابتدا با تمام وجود کار کرده است و همه هم فعالیت می‌کنند که مملکت را از این وضع بیرون بیاورند.

آیت الله جنتی گفت: اگر خدمات انقلاب اسلامی نبود، دشمن و داعش با ما چه می‌کردند؟ اگر در عراق و سوریه نبودیم، آنجا چه وضعیتی داشت و سپس وضع ما چه بود؟

وی ادامه داد: ما باید به فکر مظلوم باشیم، اما به این معنا نیست که به فکر مردم خودمان نبوده ایم، اگر هم فقط می خواستیم به فکر خودمان باشیم، باز هم باید به میادین سوریه و لبنان می رفتیم تا به کشورمان کمک کنیم و دین و مرز و انقلاب خود را حفظ کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: همه با هم در صداوسیما و نمازجمعه و سایر تریبون‌های تبلیغی باید به مردم بگوییم چه خدماتی شده و این خدمات را چه کسانی کرده اند؟ مرفهین کار نکردند، بلکه بسیجیان و حزب اللهی ها خدمت کردند، همانطور که در موضوع آب خوزستان، بسیجی ها به کمک شتافتند.

آیت الله جنتی گفت:کسانی که که به بسیجی‌ها و انقلابی‌ها هجمه می آورند باید بدانند که اگر خدمات بسیج و سپاه نبود، ارتش بعثی وارد ایران شده بود و جان و ناموس مردم را تهدید می کرد.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه می توانیم کاری کنیم که گرسنگی و فقر از بین برود، بیان کرد: اما آنها که کار دستشان است کار بلد نیستند و آنها که کار را بلدند کار دستشان نیست.

رئیس مجلس خبرگان تاکید کرد: ما باید طلبکار باشیم که چرا کاری برای بهبود وضع مردم صورت نمی گیرد؟ چه کسی باید کار انجام دهد؟ همین ها که سرجایشان نشسته اند و ککشان هم نمی‌گزد.

آیت الله جنتی افزود: باید از وزیران مربوطه بپرسیم که این چه وضعی است که برای ارز و اقتصاد کشور بوجود آمده است؟

وی تصریح کرد: بعضی مردم را ناامید می کنند که دین نمی تواند کشور را اداره کند، اما ما باید نشان دهیم که می توان جلوی قاچاق را گرفت و تولید و اشتغال را رونق داد. اما چه کسی باید این کار را بکند؟

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: وزارتخانه ها در این زمینه وظیفه دارند و ما باید الان طلبکار باشیم که چرا برخی به جای عمل به وظایفشان، مردم را ناامید می کنند؟

آیت الله جنتی تاکید کرد: باید به جوانان بگوییم اغتشاش و آتش سوزی و در و پنجره شکستن هیچ دردی را دوا نمی کند همچنین باید به آنها امید بدهیم. البته باید کار را به کاردان بسپاریم. مشکل عمده امروز ما مشکل نیروی انسانی خدمتگزار و دلسوز است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خدایی که 40 سال این کشور را از خطر حفظ کرد، باز هم حفظ می کند. خدا به وسیله لشکریانش مومنان را حفظ می کند و بسیجیان و سپاهیان لشکر خدا هستند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو