گروه : سیاسی /

شناسه: 6991

28 فروردین 1403 09:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

عضو فراکسیون امید مجلس: لبخند و لطافت در مقابل رئیس جمهور آمریکا کارساز نیست

عضو فراکسیون امید مجلس‏ با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ایران گفت: لبخند و لطافت در مقابل رئیس جمهور آمریکا کارساز نیست.

به گزارش قابوس نامه به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مواضع اخیر رئیس جمهور اظهار کرد: بنده از این مواضع قاطع رئیس جمهور تشکر می‌کنم چرا که پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ بود.

وی افزود: وقتی که ما به دشمن لبخند می‌زنیم و دشمن در مقابل می‌خواهد به ما سیلی بزند این موضوع در دین اسلام نیز مورد پذیرش نیست یعنی قرار نیست ما همیشه مهربانی و لطافت به خرج دهیم و دشمن دائم به ما ضربه بزند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لطافت و لبخند در مقابل دشمن نیز حدی دارد، خاطرنشان کرد: اگر ببنیم که دشمن قصد سوء استفاده از چنین رفتارهایی را دارد و می‌خواهد منافع ملی ما را به خطر بیندازد، باید ما نیز تغییر رفتار دهیم.

وی با اشاره به اینکه اظهارات رئیس جمهور در خصوص تنگه هرمز بهترین راهکار در مقابل توطئه جدید دشمن بود، عنوان کرد: ما باید بر روی این موضوع پافشاری کرده و در صورت نیاز عملیاتی کنیم.

بیگدلی با بیان اینکه مواضع یک ساله رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران روز به روز بدتر شده است، گفت: ترامپ قصد دارد تا تحریم‌ها علیه ایران را آغاز کند و از طرفی می‌بینیم که او در دشمنی با ایران چیزی کم نگذاشته است بنابراین این مواضع رئیس جمهور ایران در شرایط کنونی لازم بود.

وی با اشاره به اینکه جنگ نظامی در شرایط کنونی منطقه بدترین اتفاق ممکن است، ادامه داد: جنگ نظامی در این شرایط نه فقط به ضرر آمریکا و ایران بلکه به ضرر کل جهان است، پس به نظرم باید ما نیز باید مراقب باشیم کار به این سمت کشیده نشود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع مدرن سازی رآکتور اراک توسط انگلیسی‌ها اظهار کرد: تا آنجایی که تکنولوژی‌های ما اجازه می‌دهد باید از واگذاری امور به خارجی‌ها جلوگیری کرد اما این یک واقعیت است که به دلیل عدم توجه به نخبگان داخلی در برخی تکنولوژی‌ها عقب هستیم یا اینکه به دلیل مخالفت و دشمنی برخی کشورها نخبگان ما را مورد هدف قرار دادند.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم که فردا پشیمانی برای کشور ایجاد نشود، افزود: باید مراقب مسائل مختلف از جمله مسائل مالی، فنی و امنیتی باشیم که مشکلی برای کشور ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو