گروه : فرهنگی /

شناسه: 8198

10 فروردین 1403 19:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با همت بنیاد فرهنگی روایت فتح؛ کاریکاتورهای «ملکه کشتی ربا» بر دیوار اسوه

نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان «ملکه کشتی ربا» با همت بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه برگزار می شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از راه دانا؛  این نمایشگاه  شامل ۴۰ کارتون و کاریکاتور از ۱۴ هنرمند متعهد و متخصص است که به موضوع دزدی دریایی دولت خبیث انگلیس از نفکش ایرانی خواهد پرداخت.

مسعود شجاعی طباطبایی دبیر نمایشگاه در خصوص علت برپایی نمایشگاه در قالب کاریکاتور و کارتون گفت: کاریکاتور رسانه ای با زبان جهانی ست و لازم دانستیم همه حقایق را در خصوص این دزدی در قالب نماشگاه «ملکه کشتی ربا» بیان کنیم.

همچنین محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس نیز برپایی این نمایشگاه را در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و در پاسخ به گستاخی دولت مکار انگلیس عنوان کرد.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «ملکه کشتی ربا» از روز شنبه ۵ لغایت ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۹ در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع خیابان بهار جنوبی جنب پل روشندلان پلاک ۴۵۳ میزبان علاقمندان خواهد بود.

 نیروی دریایی انگلیس روز پنجشنبه گذشته چهارم ژوئیه (۱۳ تیر) با این ادعا  که کشتی «گریس ۱» در حال حمل نفت به پالایشگاهی در سوریه بوده است، ‌ این نفتکش عظیم را در ساحل جبل‌ الطارق توقیف کرد.

این ابرنفتکش از ایران حرکت کرده بود و حامل نفت خام این کشور بود. ایران در اعتراض به توقیف این ابرنفتکش، سفیر بریتانیا در تهران را به وزارت امور خارجه احضار کرد.

نمایشگاه «ملکه کشتی ربا» با همت بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه از روز شنبه ۵ مرداد ماه دایر می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو