گروه : ورزشی /

شناسه: 2192

01 اردیبهشت 1403 07:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 دایی با رحمتی تماسی نداشته است

مدیر روابط عمومی نفت گفت: علی دایی بعد از جام حذفی برنامه های نقل و انتقالاتی مدنظر خود را با باشگاه در میان می گذارد.

به گزارش قابوس نامه؛ به نقل از کاپ،  حسین قدوسی در گفت‌و‌گو با وب‌سایت رسمی نفت تهران اظهار داشت: سرمربی تیم هنوز برنامه های نقل و انتقالاتی خود را با باشگاه در میان نگذاشته و به شهریاری سرپرست باشگاه نیز طی روزهای گذشته اعلام کرده است که تمام تمرکز و انرژی خود را صرف بازی با سپاهان در جام حذفی کرده و بعد از این بازی برنامه‌های نقل‌و‌انتقالاتی خود را با باشگاه در میان می‌گذارد و طی جلسه‌ای قرار است برنامه‌های آقای دایی برای نقل‌و‌انتقالات زمستانی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و پس از آن، در هماهنگی‌هایی که بین باشگاه، کادر فنی و سرپرست تیم برقرار شود برای نقل‌و‌انتقالات اقدام شود. باشگاه کمیته نقل‌و‌انتقالات دارد و تمام تلاش باشگاه این است که به شکلی حرفه‌ای و به دور از هیاهو برنامه های نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه را پیش ببرد.
قدوسی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه آقای دایی در نقل و انتقالات تابستانی به رغم اینک وضعیت مالکیت باشگاه نفت دیر مشخص و این تیم آخرین تیمی بود که وارد بازارنقل و انتقالات شد، خریدهای هوشمندانه ای داشت. تمامی خریدهای آقای دایی تقریبا در ترکیب اصلی قرار گرفته و همه آن‌ها در نیم‌فصل بازی‌های زیادی انجام دادند و نوعی هیچ بازیک پرتی نداشته‌ایم. آقای دایی هوشمندانه اقدام به خرید بازیکن کرده و می‌بینیم که بسیاری از بازیکنان فصل گذشته و جدید تیم راندمان و عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته چه از نظر آماری و چه از نظر فنی داشته‌اند.
مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در ادامه گفت: سیاست باشگاه و  دایی این است که در نقل‌و‌انتقالات حرفه‌ای عمل کنیم. امیدواریم دیگر باشگاه‌ها نیز با بازیکنان نفت که طرف قرار باشگاه هستند بدون اطلاع باشگاه مذاکره نکنند. وقتی مطلع شویم که با بازیکن نفت بدون هماهنگی با باشگاه، کادر فنی یا سرپرست تیم مذاکره‌ای صورت گرفته، سخت‌گیری بیشتری خواهد شد.
قدوسی درباره اخباری که مبنی بر تماس علی دایی با سیدمهدی رحمتی منتشر می شود گفت: تا آنجا که من می‌دانم و پرس‌و‌جو کرده‌ام، آقای دایی هیچ صحبتی با کاپیتان استقلال نداشته است. نفت به دنبال جذب دروازه‌بان جدید است اما تماسی با آقای رحمتی برقرار نشده است و آقای رحمتی نیز امروز طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان فصل در استقلال بماند. امیدواریم در گمانه‌زنی های نقل‌وانتقالاتی برخی مسائل رعایت شود. آقای دایی قرار است بعد از بازی جام حذفی مقابل سپاهان، لیست و برنامه های نقل‌وانتقالاتی خود را با باشگاه در میان بگذارد و حقیقتا تا به امروز مسئولان باشگاه و تیم نفت تکاپوی نقل‌وانتقالاتی خاصی نداشته‌اند. نکته مهم این است که تیم نفت از تعداد بازیکن زیادی برخوردار نیست، چرا که دیر وارد بازار نقل‌و‌انتقالاتی تابستانی شد. دایی هم به اغلب بازیکنان تیمش نیاز خواهد داشت و ما به احتمال فراوان بازیکن مازاد نخواهیم داشت و آقای دایی به بازیکنان تیمش نیاز خواهد داشت و بعید می‌دانم با جدایی بازیکنی موافقت کنند. هم اکنون وضعیت پرداختی های باشگاه نیز مناسب بوده و 43 درصد از حق‌و‌حقوق کلیه اعضای تیم پرداخت شده است. ان‌شاالله با حمایت مالکان باشگاه و درایت کادر فنی و همت بازیکنان در دیدار جام حذفی مقابل سپاهان نتیجه خوبی کسب خواهد شد تا شاهد صعود تیم نفت تهران به فینال جام حذفی باشیم.

نویسنده :

نظرات
آرشیو