شناسه: 7283

09 فروردین 1403 20:51

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان: دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه است، گفت: ما در بسیج با اجرای طرح اعتلا به دنبال امیدبخشی به جامعه هستیم و همه این طرح‌ها با نظر مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان گالیکش اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران مثلثی است که ضلع اول آن مکتبی بودن و دیگر اضلاع آن را انقلابی بودن و مردمی بودن تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پایه اول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مکتبی بودن است، گفت: برخی مکتبی بودن را تنها مسلمان بودن عنوان می‌کنند. قبل از انقلاب هم که ما مسلمان بودیم، اما مسلمانی که زیر بار ظلم می‌رفتیم، مسلمانی که استکبار بر ما حاکم بود و هیچ نقشی برای خودمان نداشتیم.

سردار معروفی اضافه کرد: امام راحل احیاگر اسلام ناب بود؛ انقلاب اسلامی که ظهور کرد اسلام ناب محمدی (ص) را برای مردم ما آورد؛ اسلامی که امیرالمؤمنین(ع) برای آن جان داد و سیدالشهدا(ع) برای حفظ آن قطعه‌قطعه شد؛ اسلامی که ظلم نمی‌کند، زیر بار ظلم نمی‌رود و دنبال اصلاح جامعه بشری است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان داشت: مکتبی بودن ما در استحکام درونی و عملی ماست، استحکام درونی در حقیقت پاسداری کردن از پاسداری است. یعنی خوف از خدا تا از غیر خدا نترسیدن است.

سردار معروفی اظهار داشت: انسان‌هایی که توکل دارند، وعده‌های الهی را باور دارند، این‌هایی که امروز از مبارزه می‌ترسند وعده‌های الهی را باور ندارند. توکل به‌خودی‌خود به دست نمی‌آید توکل با زحمت به دست می‌آید؛ با گریه و زاری و شب‌زنده‌داری و در خانه عزای امام حسین(ع) نشستن و امام حسین(ع) را فهمیدن به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه انقلابی بودن ضلع دوم فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است گفت: انقلابی بودن تنها به سخنرانی و عنوان فرمایشات امام نیست، بلکه عمل به‌فرمان امام است. عمل تنها به گفتار و نوشتار نیست، به فعل است. پاسدار انقلاب اسلامی کسی است که فرمانده‌اش رهبر و امام جامعه است.

سردار معروفی تصریح کرد: انقلابی فردی است که مرید و ادامه‌دهنده راه امامین انقلاب است. انقلابی کسی است که محافظه‌کار نیست. غیر محافظه‌کار ازنظر رهبری فردی است که راضی به وضع موجود نیست و به دنبال پیش برندگی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه انقلاب اسلامی یک سازمان نیرومحور است، گفت: ارزش ما در خلاقیت و نوآوری ماست. امروز وظیفه ما زنده نگه‌داشتن آرمان امام حسین(ع) است. فردی که امروز از کنار ناملایمات مردم به‌سادگی عبور کند، انقلابی نیست.

سردار معروفی مردمی‌بودن را پایه سوم فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیج پایه مردمی دارد. در سپاه به روی همه باز است؛ سپاه تکیه‌گاه امن مردم است. سپاه جای دست گرفتن و کمک کردن مردم است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه است، گفت: ما در بسیج با اجرای طرح اعتلا به دنبال امیدبخشی به جامعه هستیم و همه این طرح‌ها با نظر مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو