گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6272

06 اردیبهشت 1403 00:09

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به همت حوزه های بسیج خواهران برگزار شد؛ جشن بزرگ میلاد کوثر در گنبدکاووس/ تصاویر

جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور جمع کثیری از بانوان شهرستان گنبدکاووس و همسران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم شهرستان در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، در این مراسم مدیر حوزه علمیه الزهرا گنبد با اشاره به برخی از ویژگی ها ی بارز حضرت رهرا(س) گفت: پای اهل بیت بودن به زبان نیست و باید قالب زندگی ما فاطمی باشد و مانند ایشان که لذت زندگیشان رضایت خداوند بود ما نیز با این تفکر زندگی کنیم.

فریبا تیموری با عنوان این مطلب که متاسفانه در زندگی های ما فاصله زیادی با باورهای دینی ایجاد شده است اذعان کرد: باید ببینیم چه بودیم و در حال حاضر چه هستیم؟ و باعث تاسف است که بسیاری از حلال ها وحرامه ها در مسیر زندگی های امروزی جابجا شده است.

qaboosnameh 2

وی در ادامه بر برخی از سیره رفتاری ائمه ار جمله وفای به عهد و ادای امانت نیز اشاره کرد و افزود: این ویژگیها را هر شخصی که ایمان آورده است باید رعایت کند جتی اگر طرف مقابلش مشرک باشد دلیلی بر نقض عهد و یا خیانت در امانت نیست.

گفتنی است در پایان این مراسم که از سوی حوزه های بسیج خواهران شهرستان گنبد برگزار شده بود از بانوان بسیجی موفق و همسران شهدای مدافع حرم تقدیر شد.

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی ، پوشش اسلامی و هنر های دستی بسیجیان به نمایش گذاشته شده بود.

 

qaboosnameh 1

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

qaboosnameh 16

qaboosnameh 17

qaboosnameh 18

qaboosnameh 19

qaboosnameh 20

qaboosnameh 21

qaboosnameh 22

qaboosnameh 23

qaboosnameh 24

qaboosnameh 25

qaboosnameh 26

qaboosnameh 27

qaboosnameh 28

qaboosnameh 29

qaboosnameh 30

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو