گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6960

10 فروردین 1403 03:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس در حال اجراست؛ سه ماه نشاط به سبک ایرانی اسلامی با فصل شیدایی

با هدف غنی سازی اوقات فراغت مردم و تلطیف فضای تفرجگاه شهید شکری دریاچه مصنوعی گنبد در تعطیلات تابستان ، برنامه نشاط اجتماعی فصل شیدایی ، در راستای تبیین و ترویج گذراندن اوقات فراغت به سبک ایرانی اسلامی ، به مدت سه ماه میزبان خانواده های گنبدی است.

به گزارش قابوس نامه، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد در گفتگو با خبرنگار ما با عنوان این مطلب اذعان کرد: این برنامه نشاط آور که هشتم تیرماه آغاز شده است به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه گنبد و با همکاری نهادها و ادارات شهرستان در حال اجراست.

qaboosnameh 7

سرگرد سیدعلی حسینی افزود: در راستای تقویت موسسات مردم نهاد و بکارگیری آنان با سیاست برون سپاری برنامه ها، امسال مسئولیت اجرایی تفرجگاه، به مجموعه فرهگی مشکات الحسین سپرده شده است.

وی تصریح کرد: در این تفرجگاه 6 غرفه شامل ارائۀ بازی های ایرانی اسلامی، مهدکودک با اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کودکان، ایستگاه سلامت و مشاوره آسیب اجتماعی ، رادیو تفرجگاه ، غرفه محصولات اقتصاد مقاومتی و غرفه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب برپا شده است.

qaboosnameh 2

سرپرست ناحیه سپاه گنبد اجرای جنگ های شادی در ایام پایانی هفته ، اجرای مسابقات، برنامه های طنز ، سخنرانی چهره های فرهنگی هنری شهرستان ، نمایش حرکات ورزشی ورزشکاران و اجرای گروههای مختلف فرهنگی را از دیگر برنامه های این تفرجگاه برشمرد.

qaboosnameh 1

حسینی خاطر نشان کرد: برنامه تفرجگاه به مدت 3 ماه ادامه دارد و در تمام این مدت غرفه ها برای بازید عموم مهیا است و در پایان هر هفته و ایام الله ها به ویژه دهه کرامت با برگزاری جشن های بزرگ میزبان عموم مردم است و تا کنون نیز خانواده ها استقبال خوبی از این برنامه داشته اند و در شب های جنگ شادی بالغ بر هزار نفر در مراسم شرکت می کنند.

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

خبرنگار: مطهره مرتاضی

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو