گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7007

10 فروردین 1403 01:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاد حوزه و دانشگاه: مرد و زن هر دو باید حافظ حریم خانواده باشند

استاد حوزه و دانشگاه مشهد در بین بانوان گنبدی گفت: برای حفظ حریم خانواده مردو زن هر دو باید به میدان بیایند ونقش آفرینی کنند.

به گزارش قابوس نامه، میترا حسن پور با عنوان این مطلب اذعان کرد: ضامن آرامش جس و تن و آسایش روح حفظ این حریم است و اولین گام در راه تحقق این امر حفظ حریم شخصی خود و دیگران می باشد.

وی افزود: شاخصه های مهم در حفظ حریم شخصی خود و دیگران ، سه منظر فکری ، ساحت رفتاری و ساحت کلامی است که توجه به این شاخصه ها می توان به آن رسید.

مسئول حلقه های صالحین آستان قدس رضوی تاکید کرد امروز باید بسیاری از سنت های گذشته و ارزشهای اخلاقی که شاید فراموش شده باشد را به فرزندانمام آموزش دهیم.

حسن پور اظهار کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر سبک زندگی است و کسانی که با پیروی از مد و پوشیدن لباس های چسبان به دنبال کرامت است بداند قطعا انگونه کرامتی کسب نمی کند.

این استاد دانشگاه شهید مطهری مشهد خاطر نشان کرد: برای مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمن ضرورت دارد همه به میدان بیائیم و حراست از فکر و رفتار و کلام نگذاریم با افکاری منفی حریمی شکسته شود و خودمان مسئول جمع آوری زباله های اخلاقی دیگران شویم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو