گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7115

09 فروردین 1403 20:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد؛ پایۀ دوازدهم باید یک دغدغه مهم برای همه ما باشد

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و مدیر اداره آموزش و پرورش گنبد گفت: با توجه به استقرار پایۀ دوازدهم در سال تحصیلی 98-97  این پایه باید به عنوان یکی از دغدغه های مهم ما و خانواده ها باشد.

به گزارش قابوس نامه، با توجه به کتب نونگاشت پایۀ دوازدهم و عدم اطلاع مدیران و معلمان از محتوای کتاب فرج الله رزاقی اذعان کرد: دانش آموزان از اوقات باقیمانده برای مطالۀ کتب پایه دهم و یازدهم بهره بگیرند تا در حین تحصیل در پایۀ دوازدهم تمرکز تنها بر این پایه باشد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است مقاومت هایی در مقابل تغییرات باشد گفت:  تغییرات جزء لاینفک نظام آموزشی است چرا که می طلبد دانشآموز با دانش و علم روز همراه شود و این همراهی تغییر را به همراه دارد.

رزاقی خاطر نشان کرد: برای پذیرش و اثرگذاری این تغییرات فقط کافیست شرایط را مهیا کنیم  و خانواده ها می توانند با کمک در این راستا و تقویت خودباوری در داشن آموزان به ادامۀ فعالیت کیفی آموزش و پرورش کمک کنند.

معاون اداره کل اموزش و پرورش یادآور شد: ما در راستای کیفی سازی آموزش میزبان سرگروههای درسی و معاونین آموزشی مدارس دولتی و غیر دولتی شرق استان بودیم و قطعا آموزش ها و کارگاههای مستمر در رابطه با متون جدید در قالب کلاس های ضمن خدمت برای همکاران داریم.

وی گفت: با ورود به پروژه مهر و پایه دوازدهم فرصت بازگشت مطالعه متون پایه های گذشته کمتر پیش خواهد آمد و با توجه به کاهش ساعت کلاس ها از 36 ساعت به 24 ساعت در هفته، نیاز است برنامه ریزی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو