گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7141

09 فروردین 1403 23:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه گلستان: محتکرین و اخلال‌گران اقتصادی را رسوا می‌کنیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تأکید بر شناسایی اخلال‌گران اقتصادی و محتکرین گفت: سپاه و بسیج به‌طور ویژه در حوزه کشف لانه‌های خطرناک دشمنان اقدام خواهد کرد و در این مسیر با هماهنگی قضایی هرجا این مفسدان اقتصادی را ببینیم، آنها را رسوا می‌کنیم.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار حسین معروفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن می‌داند که ملت ایران هوشمند بوده و از آمادگی بازدارنده‌ای برخوردار است برای همین دشمن محاسبه‌گر ما، در فکر جنگ سخت با ملت ایران نیست مگر اینکه حماقت خاصی کند.

وی با بیان اینکه هدفگذاری دشمن در جنگ نرم، عملیات روانی و به‌طور ویژه جنگ اقتصادی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما امروز معیشت و اقتصاد مردم را مورد هجمه قرار داده‌اند که مقابله با آن نیازمند هوشمندی در قالب مدیریت انقلابی و تغییر نگاه و نظر است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه دشمن تلاش کرد تا نگاه ما را به بیرون معطوف کند، اظهار داشت: چرا باید امروز مصرف کننده کالای خارجی باشیم و یا اینکه بیشترین مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی مربوط به کشور ما باشد.

معروفی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید با اخلال‌گران برخورد شود، افزود: قوه قضاییه باید با کسانی که در حوزه اقتصاد اخلال می‌کنند برخورد شدید داشته باشد. مردم ما در 8 سال دفاع مقدس هرچه داشتند را به صحنه آوردند و توانستیم جنگ را پشت سر بگذاریم اما الان چه شده است که عده‌ای برعکس مردم آن زمان، احتکار می‌کنند، این افراد باید به اشد مجازات برسند.

وی با تأکید بر شناسایی اخلال‌گران اقتصادی و محتکرین ادامه داد: سپاه و بسیج ‌به‌طور ویژه در حوزه کشف لانه‌های خطرناک دشمنان اقدام خواهد کرد و در این مسیر با هماهنگی قضایی هرجا این مفسدان اقتصادی را ببینیم، آن‌ها را رسوا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه شرایط فعلی را می‌توان با مدیریت، هماهنگی و کنترل پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال آبروی ماست و می‌خواهد ملت را پشیمان کند اما مردم ما هوشمند هستند و هرجا که منافع ملی و اعتقادات ملت ایران در خطر باشد، همه افراد از هر حزب، جناح و گروهی باشند در یک جبهه قرار می‌گیرند. ما در مقابل و رقیب هیچ‌کسی نیستیم و این راهبرد ماست. سپاه و بسیج در کنار همه و در خدمت به مردم هستند. ما جان خود را گذاشتیم و آبروی خود را هم برای خدمت به مردم خواهیم گذاشت.

معروفی بیان داشت: امسال با توجه به تکانه‌های شدید اقتصادی، در مجموعه سپاه و بسیج، اقتصادمقاومتی به‌طور ویژه دیده شده است. اقدامات ما بخشی در قالب بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی است. در این چندماهه جلسات متعددی با مدیران استانی داشتیم تا توان بسیج و سپاه و دستگاه‌های اجرایی در یک قالب قرار بگیرد و از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود تا با استفاده از توان یکدیگر نیازهای مردم را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو