گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7263

10 فروردین 1403 13:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 دشمن به دنبال تبدیل خودباوری به خودباختگی در میان ملت ایران است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن می‌خواهد خودباوری که در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمده را تبدیل به خودباختگی کند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار حسین معروفی ظهر امروز در نشست نقش اقشار بسیج در جنگ اقتصادی با بیان اینکه امروز همه دشمن را می‌شناسند، اظهارداشت: امروز دشمن ما عریان است و دیگر کسی نمی‌تواند حرف از دشمن فرضی بزند.

وی افزود: پس از جنگ عراق در سال 2003 و سقوط این کشور، رویکرد آمریکایی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کرد. آنها با یک عملیات روانی که ضمیمه نظامی داشت موفق به اشغال عراق شدند. عراقی که بزرگترین سیستم پروازی را داشت و جنگ‌افزارهای زیادی در اختیارش بود، تا رسیدن آمریکایی‌ها به بغداد کسی در مقابل آنها ایستادگی نکرد.

فرمانده سپاه نینوا استان خاطرنشان کرد: پس از این بود که آمریکایی‌ها و کارشناسان نظامی آنها به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند وارد جنگ سخت با ایران شوند و باید بر انجام عملیات روانی تمرکز کنند. دشمن ما محاسبه‌گر است و از توانمندی جمهوری اسلامی خبر دارد.

وی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در پاسخ به یاوه‌سرایی رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنان سردار سلیمانی، بازدارندگی دارد و ملت و دولت کشورمان را بزرگ و دشمن را تحقیر کرد. سردار سلیمانی به‌درستی می‌دانست چه می‌گوید و دشمن هم معنای این سخنان را فهمید اما متاسفانه عده‌ای در داخل سیاسی به آن پرداختند.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی قابلیت بازدارندگی دارد، خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند اگر اقدام سختی علیه ملت ایران انجام دهد باید هزینه زیادی بپردازد. دشمن به دنبال این است با کمترین هزینه بیشترین تخریب را به بار بیاورد.

وی با اشاره به راه‌اندازی عملیات روانی علیه ملت ایران به عنوان اصلی‌ترین راهبرد آمریکا اظهارداشت: دشمن می‌خواهد ما را دچار تغییر رفتار کند. دشمنان به دنبال پایین کشیدن پرچم ما نیستند بلکه آنها آمدند تا ایمان ما را بگیرند. خودباوری که در 40 سال به وجود آمد را تبدیل به خودباختگی کنند. آنها به دنبال گرفتن اراده ما و تغییر ذائقه ملت ما هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان با بیان اینکه دشمن به دنبال تصرف زمین نیست بلکه در فکر تسخیر ذهن‌ها است، گفت: هر قوم، عشیره و ملتی که دشمن شجاعتش را بگیرد، بازوانش قدرتی نخواهد داشت. دشمن می‌خواهد محاسبات مردم و مسئولان ما را تغییر دهد و همه باید مراقب باشیم.

وی وقوع حادثه عاشورا را نتیجه جهل عقل و عملیات روانی دشمن برشمرد و افزود: آنچه که در عاشورای سال 61 قمری در کربلا رخ داد، جهل نبود. مردم آن دوران امام حسین (ع) را می‌شناختند و می‌دانستند نوه پیغمبر خدا است اما دشمن با عملیات روانی آنها را دچار اشتباه محاسباتی کرد و در مقابل امام خود صف کشیدند و او را به شهادت رساندند.

سردار معروفی ادامه داد: امام و رهبر جامعه 30 سال را نامگذاری کردند که دراین بین نامگذاری 12 سال گرایش اقتصادی داشت. این یعنی امام جامعه ما که همان امام دیروز است، دیده‌بان انقلاب اسلامی و دشمن‌شناس است؛ هدف‌گذاری دشمن را دیده و می‌داند آنها به اقتصاد ومعیشت ما حمله خواهند کرد. متاسفانه ما فتوا و فرمان امام خود را در بالای سربرگ‌ها به عنوان شعار سال می‌نویسیم. اما آیا امام ما شعار داده است؟

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب اسلامی بر موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: در 4 سال گذشته مقام معظم رهبری فرآیند اقتصاد مقاومتی را تعریف کردند که اگر این فرآیند را به درستی اجرا می‌کردیم دچار مشکل نمی‌شدیم، متاسفانه در این بحران معیشت و اقتصاد عده‌ای کج‌اندیش در زمین دشمن حرکت کرده و ته دل مردم را خالی می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به راه‌های مقابله با دشمن خاطرنشان کرد: تمسک به ذات اقدس الهی، قرآن و اهل‌بیت (ع)، تقویت هویت ملی، تقویت وفاق و وحدت ملی، به‌روز بودن نخبگان و به‌روز نگه داشتن جامعه، مطالبه‌گری و اصرار بر خدمت بی‌منت به مردم و دشمن‌شناسی و امام‌شناسی لازمه عبور از این شرایط سخت است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو