گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7475

01 اردیبهشت 1403 15:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به میزبانی گنبد در حال برگزاری است؛ مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور، انتخابی تیم ملی

مسابقات والیبال ساحلی سه نفره کارگران کشور، با شرکت 16 تیم از امروز به مدت دور روز در مجموعه ورزشی کارگران گنبدکاووس در حال برگزاری است.

به گزارش قابوس نامه، رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی گنبدکاووس در حاشیه این مسابقات گفت: این مجموعه ورزشی با اعتبار یک میلیارد ریال با 70 درصد کمک خیرین و 30 درصد از منابع داخلی اداره کار شهرستان و استان در زمینی به مساحت 2 هزارمتر مربع در دو بخش زمین والیبال ساحلی و فوتبال طبق استاندارد های فدراسیون های مربوطه احداث شده است.

qaboosnameh0 17

عبدالحکیم سلاق اذعان کرد: به مناسبت افتتاح این پروژه میزبانی مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور، انتخابی تیم برای المپیک جهانی که در تیرماه سال آینده در اسپانیا برگزار می شود را پذیرفته ایم که برای این میزبانی بیش از 40میلیون تومان هزینه پیش بینی شده که توسط شرکت ها،کارخانه جات و تعاونی های تحت پوشش تامین شده است.

سلاق اذعان کرد: این مسابقات به صورت زنده از شبکه شما و گلستان پخش می شود و روز یکشنبه نیز از شبکه ورزش به صورت ضبط شده پخش خواهد شد.

از استان گلستان سه تیم در این مسابقات حضور دارند که یک بازیکن به نام عبدالله آذر که عضو تیم ملی نیز هست از شهرستان گنبدکاووس در تیم گلستان یک حضور دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو