گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7476

09 فروردین 1403 15:24

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: همچنان شعار 13 آبان و سابقه روشن مبارزۀما، "مرگ بر آمریکاست"

امام جمعه گنبدکاووس گفت: 13 آبان، روز بسیج دانش آموزی، این سابقه روشن مبارزه با استکبار و راه امام خمینی(ره) به ما می گوید ما با همان نشاط 57 و شوری که جوانان ما مقابل آمریکا ایستادند و لانۀ جاسوسی آن را فتح کردند با همان شعار و شعور و مشت های گره کرده هنوز هم شعارمان مرگ بر آمریکاست.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه امروز 11 آبان ماه، با عنوان این مطلب افزود: 13 آبان روزی است که دشمن می خواهد ما را بترساند و آمریکا فکر می کند اگر های و هویی کرد همه می ترسند نه اینطور نیست وهمۀ حرف ما این است که ایستادگی ممکن است هزینه داشته باشد اما سازش میلیاردها هزینه بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: خط آمریکا این است که مردم ما به دو دسته میانه رو و تندرو تقسیم کند و از میان میانه روها اهل معامله پیدا کند و این ترفند دشمن است اما ما همه یک خط هستیم و ایرانی غیرانقلابی نداریم مگر یک عده انگشت شمار سیاسی.

امام جمعه گنبدکاووس یادآور شد: مردم ایران همه انقلابی هستند وهمه کسانی هم که فکر می کردند کشور دچار دوگانگی شود با این فرمایش رهبر معظم انقلاب که مذاکره با آمریکا را ممنوع کردند و مذاکرات گذشته را که سودی برای ما نداشت راهم اشتباه خواندند راه بر آنها بسته است.

ترابی در رابطه با نتیجه سازش با استکبار خاطرنشان کرد: دیگر ذلت بالاتر از عربستانی که گاو شیرده شود و با پیش آمدن یک حادثه حق خودش را هم ندهند! این راه سازش است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو