گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7559

10 فروردین 1403 02:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا گلستان: برای ارائه خدمات انتظار تشکر نداریم/ قرارگاه پیشرفت وآبادانی در دهستان انجیراب گرگان راه اندازی می شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: این ملت استثایی است و هر چقدر به آن خدمت کنیم باز هم دین به گردن ماست و نباید انتظار هیچ تشکری در برابر خدمات داشته باشیم و نداریم.

به گزارش قابوس نامه، سردار حسین معروفی در آئین افتتاح ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی در روستای کردند بخش داشلی برون گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: مجاهدین فی سبیل الله آبرویشان را در طبق اخلاق گذاشته اند برای امنیت ما تا ما امروز بتوانیم با همه وجودمان به مردم عزیزمان خدمت کنیم.

وی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان 9بیمارستان صحرایی را اداره کردیم که  به 34 تا 50 هزار نفر خدمات ارائه می کرد. به ارزش کار این پزشکان واقف هستیم.

سردار معروفی با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم(ص)؛ سلامت و امنیت را دو نعمت بزرگ عنوان کرد که تا آنها را در خطر نبینیم قدر آن را نمی دانیم و اگر امنیت باشد می توان اینجا خدمت کرد و آرامش وآسایش نیز هست.

وی همچنین گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است و وقتی مردم ما امیدوار باشند قطعا زیباتر ذات اقدس الهی را عبادت می کنند و خدمت رسانی باعث خنده نشاندن بر لبان مبارک مومنین و ایجاد نشاط و امید در جامعه می شود.

فرمانده سپاه نینوا ضمن یادآوری مکتبی بودن انقلابی بودن و مردمی بودن به عنوان سه ویژگی اصلی سپاه و بسیج تصریح کرد: این ویژگی های همان تفکری است که امروز در جمع پزشکان انقلابی برای اداره این بیمارستان صحرایی شاهد هستیم.

هدف تحریم های دشمن ملت ماست

وی اظهار کرد: دشمن تحریم نظامی می کند ؛ درست، اما چرا تحریم دارویی و غذایی می کند؟ چون ملت ما را هدف قرار داده است.

سردار معروفی ادامه داد: امروز ملت ایران بزرگ شده است و همه ما از هر مذهب و قومی در لوای پرچم جمهوری اسلامی و ولایت بزرگ شدیم و انسجام پیدا کردیم و می بینیم همانهایی که از ما حق توحش می گرفتند امروز برای مذاکره با ایران لحظه شماری می کنند.

وی بر تقویت هویت ملی به عنوان یک اصل تاکید کرد و گفت: ما تا پیش از انقلاب چه بودیم و چه داشتیم ؟ مسلمان بودیم اما در زیر دست و پای استکبار له بودیم .اگر دشمن ما بزرگ است و دنبال ائتلاف بزرگ برای مقابله با ماست دلیلش این است ملت ما بزرگ است و در این 40 سال بزرگ شدیم و عزت یافتیم.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان انجیراب گرگان راه اندازی می شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچین در ادامه طرح های خدمات رسانی بسیج  به راه اندازی قرارگاره پیشرفت و آبادانی در مناطق مرزی و محروم اشاره کرد و گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان زرین گل علی آباد،دهستان کرند گنبدکاووس و منطقۀ محروم مراوه تپه راه اندازی شده است و هفته آینده نیز در دهستان انجیراب گرگان این قرارگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما سردار حسین معروفی از رایزنی برای راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 10 دهستان گلستان نیز خبر داد.

وی با اشاره به هدف قرارگاه پیشرفت وآبادانی که ارائه خدمات به مناطق محروم به ویژه روستاهای مرزی است، اذعان کرد: فعالیت های خوبی در دهستان کرند انجام شده است. از جمله بهسازی آب شرب روستای آی تمر، ساخت حمام دام برای دو روستا ، حفر دو حلقه چاه خط انتقال آب به طول 6 کیلومتر به روستاهای دیگر، ساخت آب انبار و مدرسه در روستای قربانقلیچ، ساخت دو مدرسه و دو مسجد. همچینین ایجاد مخزن آب در تمام روستاها در دستور کار است.

در بیمارستان صحرایی علاوه بر ویزیت رایگان خدمات دارویی رایگان ارائه می شود

فرمانده سپاه نینوا ضمن تشکر از بسیج جامعه پزشکی ، آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی  گفت: در بیمارستان صحرایی در کنار 120 کادر پزشکی عمومی و تخصصی، مجموعه اورژانس، پانسمان، داروخانه رایگان نیز خدمات ارائه می‌کنند و خدمات دارویی رایگان نیز ارائه می شود.

وی اضافه کرد: این پزشکان به مدت سه روز به مردم این منطقه خدمات ارائه خواهند کرد که پیش‌بینی می‌شود حدود 6 هزار نفر در این مدت به صورت رایگان ویزیت شوند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو